Terug

Redelijke termijn herstelling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Herstelling

Klacht

R. C.

Naar: VAILLANT

13/11/2024

Dit betreft een herstelling in garantie, het water spuit aan alle kanten uit de doorstroom boiler die tevens dienst doet als verwarming. Wij hebben op 30/10/2024 een eerste keer contact gehad met de diensten van Vaillant om de herstelling te komen uitvoeren. Kregen dan doodleuk te horen dat ze niet vroeger kunnen langskomen dan 15/11/2024. dit wil zeggen dat wij geen verwarming en warm water hebben voor 16 dagen. Dat is als het probleem dan kan worden opgelost. Wij hebben een zwaar hulp behoevende persoon bij ons in huis dus met deze temperaturen is dit niet evident. We hebben dit aangegeven bij hen maar geen gehoor. Daarnaast hebben we nu ook extra kosten voor tijdelijke verwarming op electriciteit.

Bemiddeling door Testaankoop 28 november 2024

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform