Terug

Recuparatie statiegeld

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

T. D.

Naar: AH - Albert Heijn

17/10/2023

Beste,Bij een levering aan huis leverde ik 3 bakjes terug in. De bezorger is deze echter vergeten in mindering te brengen en bij het ontvangen van de factuur zag ik dus dat er wel statiegeld was aangerekend voor de nieuwe bakjes, maar dat ik geen vermidnering heb gekregen voor de ingeleverde bakjes.Ik kon dit zelf nog registreren voor 2 bakjes en dat heb ik al gedaan, maar voor het derde bakje heb ik contact opgenomen via een probleem met uw bestelling. Na 2 weken nog geen antwoord te hebben ontvangen, heb ik een nieuwe poging ondernomen, maar hierop kwam ook geen antwoord. Ondertussen heb ik een week geleden dan ook nog eens via de website een klacht doorgestuurd en deze blijft ook onbeantwoord.Ik heb dus ondertussen al 3 berichten hierover gestuurd die volledig worden genegeerd. Het eerste bericht is al meer dan een maand geleden. Eerst en vooral zou ik graag mijn vergoeding van € 5 ontvangen voor het derde ingeleverde bakje dat nog steeds niet is geregistreerd en ten tweede vind ik het een compleet gebrek aan respect dat er gewoon niets gebeurt met doorgestuurde klachten.

Berichten (5)

AH - Albert Heijn

Naar: T. D.

17/10/2023

Beste heer/mevrouw,Wij hebben je vraag ontvangen en geregistreerd onder vraagnummer 10173871. We streven ernaar je vraag uiterlijk binnen 3 werkdagen te beantwoorden.Met vriendelijke groet,Albert Heijn klantenserviceWist je dat je op ah.nl/klantenservice veel antwoorden kunt vinden op je vragen?Toch nog vragen? Neem contact met ons op viaChat WhatsApp Facebook Messenger 0800-0305Bezoek ons op www.ah.nl

AH - Albert Heijn

Naar: T. D.

17/10/2023

Beste Tom,Bedankt voor het contact opnemen.Wat vervelend dat je dit hebt ervaren zeg. Onze oprechte excuses hiervoor. Graag ontvang ik het bestelnummer zodat ik het overige bakje kan verrekenen voor je.Alvast bedankt!Om mijn service te verbeteren hoor ik graag hoe je het contact met mij hebt ervaren. Het beantwoorden van de vragen duurt ongeveer 1 minuut. Alvast bedankt!Beoordeel onze serviceMet vriendelijke groet,AlexanderAlbert Heijn klantenserviceToch nog vragen? We helpen je graag verder op ah.nl/klantenserviceWij gebruiken je antwoorden uitsluitend om de dienstverlening van onze organisatie te verbeteren.Bezoek ons op www.ah.nl--------------- Oorspronkelijk bericht --------------- This e-mail (including any attachments) may contain information that is private, confidential, or protected by attorney-client or other privilege. If you received this e-mail in error, please delete it from your system without copying it and notify sender by reply e-mail.ref:!00D0Y01Kh5s.!500070dRwpa:ref

T. D.

Naar: AH - Albert Heijn

17/10/2023

Beste,Mijn accountnaam is t_delme@yahoo.comHet factuurnummer is 5798387-00020Een bestelnummer zie ik niet, maar ik heb voor de zekerheid de factuur in bijlage opgenomen.GroetenTom

AH - Albert Heijn

Naar: T. D.

17/10/2023

Beste heer/mevrouw,Wij hebben je vraag ontvangen en geregistreerd onder vraagnummer 10174419. We streven ernaar je vraag uiterlijk binnen 3 werkdagen te beantwoorden.Met vriendelijke groet,Albert Heijn klantenserviceWist je dat je op ah.nl/klantenservice veel antwoorden kunt vinden op je vragen?Toch nog vragen? Neem contact met ons op viaChat WhatsApp Facebook Messenger 0800-0305Bezoek ons op www.ah.nl

AH - Albert Heijn

Naar: T. D.

17/10/2023

Beste Tom,Bedankt voor het versturen van de benodigde informatie.Ik heb meteen de €5 aan statiegeld verrekend voor je. Er zal dus nu in totaal €15 automatisch worden verrekend bij je eerstvolgende bestelling. Nogmaals, excuses voor het ongemak en het lange wachten.Om mijn service te verbeteren hoor ik graag hoe je het contact met mij hebt ervaren. Het beantwoorden van de vragen duurt ongeveer 1 minuut. Alvast bedankt!Beoordeel onze serviceMet vriendelijke groet,AlexanderAlbert Heijn klantenserviceToch nog vragen? We helpen je graag verder op ah.nl/klantenserviceWij gebruiken je antwoorden uitsluitend om de dienstverlening van onze organisatie te verbeteren.Bezoek ons op www.ah.nl--------------- Oorspronkelijk bericht --------------- This e-mail (including any attachments) may contain information that is private, confidential, or protected by attorney-client or other privilege. If you received this e-mail in error, please delete it from your system without copying it and notify sender by reply e-mail.ref:!00D0Y01Kh5s.!500070dRy7R:ref


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform