Terug

recirculatieafzuiging filtert onvoldoende

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. D.

Naar: Novy

12/03/2019

De klacht gaat over de Novy Panorama, met recirculatieafzuiging. Bij rookontwikkeling tijdens het koken, bij het bakken van vlees bijvoorbeeld. Zie ik deze rook, gewoonweg terug uitgeblazen worden via de uitlaat. De ruimte vult zich zo, geleidelijk aan, met rook. Wanneer ik klaar ben met koken, is dit ondertussen zo erg, dat de hele ruimte mistig lijkt. Ik heb hierover contact gehad met Novy. Er werd mij toen verteld, dat dit normaal is. Vet en geuren worden gefilterd, rook niet. Dit systeem werkt dan duidelijk niet, het is niet af, naar mijn mening.

Berichten (5)

Novy

Naar: L. D.

12/03/2019

Beste,Op vrijdag 18-01-19 namen wij telefonisch contact op met de klant.De klant was tevreden over de afzuiging van z'n dampkap. Maar als hij steaks op de grill legt dan veroorzaakt dit rook, de rook wordt afgezogen , maar de rook wordt niet geneutraliseerd door de monoblokfilter, dit is enkel voor geuren. Dus komt de rook terug via de box in de keuken. Resultaat de keuken staat binnen de kortste keren onder rook. Uitleg gegeven maar de kant voelt hem bekocht en eist een oplossing. ( die wij hem niet kunnen bieden omdat de klant iets verwacht van een koolstoffilter die niet mogelijk is ) . Wij hebben de keukeninstallateur verwittigd dat hij zal terugkomen naar hen.Bien à vous,Met vriendelijke groeten ,Belinda FerlinPlanningAfter Sales ServiceNOVY nvNoordlaan 6B-8520 KuurneTel: 32 56 36 51 02Fax: 32 56 35 32 51belinda.ferlin@novy.be-www.novy.beafwezig op dinsdag- en woensdagnamiddag

L. D.

Naar: Novy

12/03/2019

De afzuiging werkt inderdaad goed.Zoals in de titel staat, is de filtering het probleem. Over een grill, heb ik overigens nooit gesproken. Ik bak mijn steaks in een gewone pan, en deze geven inderdaad rookontwikkeling.Ik heb nog niets vernomen van mijn installateur. Maar hij zal hier ook niets aan kunnen veranderen. Hij zal hoogstens, het probleem met uw systeem bevestigen.Ik voel mij inderdaad bekocht. Het systeem is niet af in mijn ogen. U had dit product verder moeten ontwikkelen, tot de rook ook gefilterd werd, alvorens deze op de markt te brengen.

Novy

Naar: L. D.

12/03/2019

Beste,Ik geef uw bevindingen door aan onze RD afdeling.Als u toch graag het bezoek van een technieker wenst, dan mag u dit laten weten.Bien à vous,Met vriendelijke groeten ,Belinda FerlinPlanningAfter Sales ServiceNOVY nvNoordlaan 6B-8520 KuurneTel: 32 56 36 51 02Fax: 32 56 35 32 51belinda.ferlin@novy.be-www.novy.beafwezig op dinsdag- en woensdagnamiddag

L. D.

Naar: Novy

12/03/2019

Indien de technieker, mij een passende, kostenloze oplossing kan komen aanbieden, mag deze absoluut langskomen!

Novy

Naar: L. D.

21/03/2019

Beste,Alvast bedankt dat u openstaat om een technieker te ontvangen.We gaan u contacteren om een afspraak vast te leggen.Bien à vous,Met vriendelijke groeten , Belinda FerlinPlanningAfter Sales ServiceNOVY nvNoordlaan 6B-8520 KuurneTel: 32 56 36 51 02Fax: 32 56 35 32 51belinda.ferlin@novy.be-www.novy.beafwezig op dinsdag- en woensdagnamiddag


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform