Terug

Rechtzetting verkeerde meterstanden

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. V.

Naar: FLUVIUS

01/02/2023

- het rechtzetten van foutieve meterstanden bij Fluvius (periode 2012 - 2013 2017 - 2019 2021 - 2022) en het crediteren van de facturen gebaseerd op de foutieve / fictieve meterstanden. (Volgens het totaal aangerekende verbruik in de facturen zou mijn meterstand op meer dan 25.000 kWh moeten staan, terwijl deze nooit boven de 17.000 kWh is geweest ...)


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform