Terug

Rechtzetting van een factuur sleept aan.

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. V.

Naar: TotalEnergies

14/04/2024

Geachte,Reeds sinds augustus 2023 probeer ik een rechtzetting te bekomen van mijn eindafrekening na verhuis. Desondanks vele beloftes voor een vlotte afhandeling. Blijft dit tot op heden zonder gevolg. Bij telefonisch contact met de klantendienst bevestigd men steeds dat het dossier in behandeling is. Per mail, krijg ik zelf geen reactie op mijn vraag wanneer ik een rechtzetting mag verwachten. Naast het bekomen van een correcte afrekening en terugbetaling. Ben ik zeer benieuwd naar de tegemoetkoming die ik mag verwachten gezien mijn geld ondertussen, zonder opbrengst, op de rekeningen van Total engies blijft staan.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform