Terug

Rechtmatige korting wordt niet toegekend

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. D.

Naar: Proximus

20/07/2020

Beste,Ongeveer een half jaar geleden vernam ik via een collega dat je als klant bij Proximus een kortingsvoordeel hebt als leerkracht.t.Begin maart deed ik een aanvraag via de lerarenkaart met infinity een aanvraag. Ik kreeg een bevestiging dat de aanvraag in orde kwam. Vervolgens vernam ik niets meer. Na een 14-tal dagen belde ik de klantendienst. Daar maakte diegene van dienst me wijs, dat er een vertraging was door de Corona- maatregelen, maar dat ik zeker mocht zijn dat de aanvraag behandeld werd. Vervolgens: geen enkele communicatie.Vorige week maandag 13 juli ging ik naar de proximus- winkel. Daar heeft men enkele formulieren ingevuld opnieuw zonder enig resultaat.Ik stuurde ook een mailtje naar de redactie van Klasse waarin bevestigd wordt dat ik, als bestaande klant recht heb op een korting.Het verloop van deze aanvraag is hallucinant, het is duidelijk dat de strategie van Proximus erop gericht is om de een rechtmatige korting niet toe te wijzen. Het loon van een leerkracht is niet ruim, zonder internet is het onmogelijk te werken als leerkracht, het voordeel is dus rechtmatig.Dit kan echt niet door de beugel, het is je reinste boerenbedrog.Ik verwacht dat deze zaak spoedig in orde komt, en de korting, aangevraagd in maart, retrospectief wordt toegekend.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform