Geachte mevrouw/heer,
Op 27/3 /2024 kocht ik een LG TV 65QNED966A in uw Online winkel en betaalde ik er 1859 euro voor, 1699, - plus verlengde garantie 160 euro
Na slechts 7 maanden vanaf de aankoop, vertoont het product gebreken waardoor het niet meer voldoet aan het doel waarvoor het is aangeschaft.
Meer specifiek, eerst wazig beeld in basiskleuren, en na 1e herstelling door LetMeRepair wazig beeld bij donkere scenes en een knoert van een witte rechthoek midden links op het scherm.
Op 23/11/2024 ging ik naar uw winkel te Gent EINDE WERE 2A om, gezien de aard van het product en de omvang van het geconstateerde defect, vervanging van het product onder garantie te vragen.
Alles dient blijkbaar te verlopen via hersteldienst Let Me Repair (en ik hoor daar steeds meer en meer klachten over)
Nu wacht ik op een 2de herstelling gemeld op 25 november, nog steeds niet bevestigd wanneer. Let Me Repair moeilijk bereikbaar
Mijn verzoek voor een 1 op 1 vervanging door hetzelfde produktis afgewezen omdat er eerst een technieker nog eens eerst moet langskomen.
Ik maak bezwaar tegen het bovenstaande
Overeenkomstig de wettelijke garantie van 2 jaar, verzoek ik dan ook onverwijld om vervanging van het product, dan wel om ontbinding van de overeenkomst met terugbetaling van de koopprijs.
Met vriendelijke groet,
Jean-Paul Degrijse
Rodehoedstraat 13
9031 DRONGEN
(jarenlang lid bij TEST-AANKOOP)
Bijlagen:
• Orderbevestiging
• Betalingsbewijs