Beste,
Op 31/07/2025 is mijn moeder van 95 jaar (klantnummer 830356) definitief verhuisd naar een woonzorgcentrum. Wij hebben op dat moment haar contract voor vaste telefonie en internet bij u stopgezet. In de afrekening die mama op 1 september 2025 ontvangen heeft staat vermeld dat zij recht heeft op een terugbetaling van 60,58 euro die "van de volgende factuur zou gecrediteerd worden". Wij hebben u onmiddellijk laten weten dat er geen volgende factuur meer zou volgen daar mama al haar contracten bij jullie stopgezet heeft. Wij hebben dan ook gevraagd om het bedrag van 60.58 euro onverwijld op haar rekening over te schrijven.
Op 3 oktober 2025 om 14u39 stuurde mijn mama jullie onderstaande mail die tot op heden onbeantwoord is gebleven:
Beste,
Betreft: klantnummer 830356 - documentnummer 7593325065
U meldde in mijn afrekening van 01/09/2025 dat er een bedrag van 60,58 EUR is toegekend in mijn voordeel. Dit bedrag gaat automatisch afgetrokken worden van mijn volgende aanrekening, meldt u verder.
Vermits ik een tijdje geleden verhuisd ben naar een woonzorgcentrum heb ik mijn proximus abonnement echter opgezegd, waardoor er geen volgende aanrekening meer zal gebeuren.
Mijn zoon belde hier een drietal weken geleden al voor naar uw diensten. Er werd toen gezegd dat het bedrag zou teruggestort worden op mijn rekeningnummer BE73 9796 0919 XXXX. Dit is mijn rekeningnummer waarlangs al mijn betalingen voor Proximus gebeurden.
Tot mijn verbazing is het bedrag nog steeds niet teruggestort.
Kunt u dit dringend regulariseren aub.
Ik wil uitdrukkelijk opmerken dat ik maar 1 zichtrekening heb, namelijk hogergenoemde zichtrekening bij ARGENTA.
Uw medewerker zei via de telefoon dat er een ander rekeningnummer in uw systeem zou gekend zijn. Misschien betreft dat de vroegere gezamelijke zichtrekening van mijn echtgenoot (overleden in 2015) en mezelf. Is het daarom dat de betaling nog steeds niet op mijn rekening is teruggestort?
In ieder geval kan u zeker checken dat alle betalingen de afgelopen jaren steeds gebeurden via de rekening op mijn naam alleen: BE73 9796 0919 XXXX.
Mag ik er op aandringen dat de betaling nu spoedigt volgt op dit rekeningnummer aub?
Met vriendelijke groeten,
MtD