Beste30/12 +7/1+15/1 - mail met vraag waar blijft mijn smilecheque Heb deze van afrekening november tegoed van Tui-masterkaart Ook reeds herhaaldelijk gemaild naar 640@tui.be op 30/12+7/1+15/1+21/1met copy van Buyway waar op staat dat ik recht heb op 1 voucher op maar nog steeds niets gekregen. A = Omwille van de impact van het coronavirus is de wachttijd langer dan normaalGetracht via facebook/ chatop 17/1 +20/1 => A=doe navraag bij Buyway => copy geleverdop 21/1 A= wordt automatisch opgestuurd28/1 - nog niets gekregen ?3/2 => A= we hebben geen nieuws voor uEn dan stopt alles, ook via telefoon is gezegd dat ze niet antwoorden op mail omdat er geen personeel is? Als je dan eens iemand aan de lijn hebt gaat ze het eens nazien maar dan blijft het weer stil. Heb nummer boekhouding gekregen maar is ook hopeloos.Conclusie : heb 2 reizen geboekt voor 2021 en dat is hun klantenservice naar de klant toe, dat je meer dan 2 maand moet wachten waar je recht op hebt. Betalen gaat wel direct.MVGDanel p