Terug

Recht op smilecheque en nog geen gekregen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. D.

Naar: TUI Belgium Retail & TUIfly (TUI Airlines Belgium)

14/02/2021

Beste30/12 +7/1+15/1 - mail met vraag waar blijft mijn smilecheque Heb deze van afrekening november tegoed van Tui-masterkaart Ook reeds herhaaldelijk gemaild naar 640@tui.be op 30/12+7/1+15/1+21/1met copy van Buyway waar op staat dat ik recht heb op 1 voucher op maar nog steeds niets gekregen. A = Omwille van de impact van het coronavirus is de wachttijd langer dan normaalGetracht via facebook/ chatop 17/1 +20/1 => A=doe navraag bij Buyway => copy geleverdop 21/1 A= wordt automatisch opgestuurd28/1 - nog niets gekregen ?3/2 => A= we hebben geen nieuws voor uEn dan stopt alles, ook via telefoon is gezegd dat ze niet antwoorden op mail omdat er geen personeel is? Als je dan eens iemand aan de lijn hebt gaat ze het eens nazien maar dan blijft het weer stil. Heb nummer boekhouding gekregen maar is ook hopeloos.Conclusie : heb 2 reizen geboekt voor 2021 en dat is hun klantenservice naar de klant toe, dat je meer dan 2 maand moet wachten waar je recht op hebt. Betalen gaat wel direct.MVGDanel p

Berichten (3)

TUI Belgium Retail & TUIfly (TUI Airlines Belgium)

Naar: P. D.

15/02/2021

Geachte,Dit is geen klacht betreffende een verzekeringsdossier. Wij kunnen u helaas geen antwoord bezorgen.Gelieve uw klacht correct in te dienen via de door u gekende officiele weg: online via de Mijn TUI of Mijn TUI Fly zone.U bedankend bij voorbaat.Met vriendelijke groeten,TUI Claims059/56.58.01Travel_insurance@tui.be

P. D.

Naar: TUI Belgium Retail & TUIfly (TUI Airlines Belgium)

16/02/2021

GeachteKan je mij zeggen specifiek tonen tot wie ik mij moet wenden als mail en chat en telefoon onbereikbaar zijn?hopelijk kan je mij helpen?MVGDanel

TUI Belgium Retail & TUIfly (TUI Airlines Belgium)

Naar: P. D.

17/02/2021

Geachte,Dit is geen klacht betreffende een verzekeringsdossier. Wij kunnen u helaas geen antwoord bezorgen.Gelieve uw klacht correct in te dienen via de door u gekende officiele weg: online via de Mijn TUI of Mijn TUI Fly zone.U bedankend bij voorbaat.Met vriendelijke groeten,TUI Claims059/56.58.01Travel_insurance@tui.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform