Na letterlijk meerdere uren met u getelefoneerd te hebben, alsook meerdere mails verzonden te hebben, weigert u mij inzicht te geven in wat u mij gefactureerd heeft. Sinds 10/9/21 is dit niet meer mijn adres, toch ontvang ik in december '21en in januari '22 diverse aanmaningen (niet eens met de juiste tenaamstelling (OCMW), dus wettelijk niet eens correct).Maar al eerder had ik geprobeerd inzicht te krijgen in waar het tegoed op de gas (100 - 150 euro), verrekend was met de elektriciteit: dit is niet te zien voor mij. U gelooft mij ook niet op mijn mooie ogen, als ik zeg dat ik betaald heb, maar ik moet u wel vertrouwen omdat u het zegt?Maar goed, ik krijg dus o.a. 2 herinneringen van het bedrag 18,94 d.d. 22.12.21 en 2 d.d. 22.04.20 248,15 en 396,63. Die laatste 2, begreep ik niet, want ik had toen een budgetmeter, dus waarom zou ik nog eens zo'n grote bedragen bij moeten betalen (ik kreeg alleen stroom als ik mijn pasje opgeladen had). En nu blijkt dat u mij geen kopie kan geven, maar ik moet u maar geloven dat het gaat over het openstaand schuldbedrag bij de overgang van Infrax naar Eleandís(?). Overigens is dit bedrag voor de gas, het oorspronkelijk openstaand bedrag van 4/7/2015-30/4/2017 en voor elektriciteit komt het bedrag nergens mee overeen. Wat ik ook niet begrijp is waarom ik het openstaand schuldbedrag op een bepaalde datum zou moeten betalen, welke vervolgens in de budgetmeter met 71 cent dagelijks, ook nog eens werd vereffend? Van de facturen van 18,94 krijg ik te horen dat er één gecrediteerd zou zijn, en de andere zou de slotfactuur zijn. Deze kopieën heb ik wel ontvangen, althans iets ontvangen, want geen van beide heeft de datum van 22.12.21 en op geen van beide staat dat dit de slotfactuur betreft. Ik heb al te horen gekregen dat uw medewerkers klanten geen rekeningoverzichten mogen geven, uiteindelijk nadat er een speciaal verzoek aan de leidinggevende gedaan werd, heb ik een printscreen gekregen, waar ik helemaal niets mee kan. Dan staan er op facturen opladingen, met bedragen zoals 16,09, terwijl ik heel zeker weet dat er enkel opladingen zijn geweest met ronde bedragen???En u zult zeggen het dossier is toch afgerond? Ja, toen men mijn lastige (?) vragen moe was, werd er opeens diezelfde dag nog een tegoed van ong. 16 euro gestort op mijn rekening, wat ik ook verdacht vind, want normaal gaat dat ook niet zo snel. Maar daar gaat het niet om, ik wil gewoon weten voor wat ik heb betaald. En u heeft de plicht om mij de facturen waarvan ik bijna drie jaar later nog aanmaningen ontvang, een duplicaat te bezorgen, of dat Infrax nu is overgenomen of niet... Ik kan er niets aan doen, dat ik ze niet heb, want u heeft ze niet naar mij gestuurd... In oktober was het tegoed 16,19 zie mail d.d. 14.10.21 en nu is het tegoed 16,49 hoe kan dit dan? En er worden elke 11 dagen steeds 5,26 distributiekosten aangerekend, welke ook niet overeenstemt met uw tarieven (die overigens voor een tweevoudige meter opgesplitst zouden moeten worden)???Ik wil weten wat er gefactureerd is (duplicaten), wat er verrekend is met wat, waar ik kan zien dat mijn tegoed van de gas ook daadwerkelijk verrekend is met de elektriciteit, waar de bedragen die al wel op het pasje waren opgeladen, maar nog niet in de meter gezet op het moment dat de digitale meter geplaatst werd, gebleven zijn, waarom er opladingsbedragen vermeld zijn die niet correct zijn en ik wil weten hoe het zit met die distributiekosten!