Klacht
I. L.
Naar: Monizze
Sinds 28november 2021 ben ik uit dienst bij Kbc. Mijn Kbc emailadres was gebonden aan Monizze...ik had geen aparte Monizze app...deze was geintegreerd via Kbc mobile. Iets na uitdiensttreding verdween deze kaart uit de app. Volgens Hr zou alles worden uitbetaald waardoor ik hier niet ongerust over was. Vandaag ontving ik een nieuwe kaart. Ik begreep er niks van....blijkbaar is er sinds 2018 een niet geactiveerde kaart in Leuven bij Kbc(naar hun verstuurd) die nu komt te vervallen.... ik zou dan ook graag de sinds 4januari vervallen cadeaucheques tbv 40eur waar ik dus geen weet van kon hebben, reactiveren....Ik belde hierover dus met een medewerkster van u die ook een interne notitie ging opmakenZe raadde me aan te mailen voor mogelijke reactivering..DIt moest op deze manier naar haar collega's van backoffice..daags nadien belde zijzelf dan toch al terug om te zeggen dat niet op de aanvraag werd ingegaan. Ik vulde nogmaals formulier in op hun website...antwoord: wettelijk niet mogelijk. Ook Hr Kbc vroeg hun via mail om begrip....idem antwoord.Terwijl situatie op hun vraag uitgebreid werd uitgelegd en nog eens bevestigd door ex-werkgever....Ik mailde juist om een commerciële begripvolle oplossing maar zij blijven zich scharen achter de wetVan bureaucratie gesproken...
Berichten (18)
Monizze
Naar: I. L.
Beste,We hebben uw aanvraag goed ontvangen en doorgestuurd naar onze collega’s.Zij zullen contact met u opnemen zodra ze uw aanvraag nagekeken hebben.Wij danken u alvast voor uw geduld.Met vriendelijke groeten,JasonSupport Monizzesupport@monizze.beMonizze, a 100% Belgian company part of the Up Group32 78 05 33 7732 2 891 88 19Avenue Roger Vandendriessche laan,18 1150 BrusselsBelgiumwww.monizze.be
Monizze
Naar: I. L.
Beste Mevrouw Iris,Wanneer u een extra vergoeding krijgt van uw werkgever, staat dit normaal gezien vermeld in uw loonbrief.Monizze heeft geen toegang tot uw loonbrief.U kan dus met deze brief te weten komen dat u deze saldo heeft ontvangen.De cadeaucheques hebben geldigheid van 1 jaar.U heeft onze diensten gecontacteerd na de vervaldatum van uw cadeaucheques die wettelijk niet verlengd mogen worden.Indien u problemen heeft met uw app, mag u onze diensten bellen of mailen naar support@monizze.be.U heeft wel uw Corona Premie kunnen verlengen, omdat dit wettelijk toegestaan is.Met vriendelijke groeten,ViensaySupport Monizzesupport@monizze.beMonizze, a 100% Belgian company part of the Up Group32 78 05 33 7732 2 891 88 19Avenue Roger Vandendriessche laan,18 1150 BrusselsBelgiumwww.monizze.be
I. L.
Naar: Monizze
Ik heb inderdaad een loonbrief ontvangen eind december 2021.maar omdat Hr verantwoordelijke had gezegd dat ALLES zou uitbetaald worden ..EN iets later mijn kaart uit Kbc mobile verdween( ik had toen geen aparte Monizze app), nam ik aan dat dat ook voor cadeaucheques was gebeurd. Het is pas nu nav nieuwe kaart dat het boven komt Spijtig dat u zich achter het wettelijke blijft scharen ipv uit menselijk standpunt te aanzien. Iris
I. L.
Naar: Monizze
Ik heb inderdaad een loonbrief ontvangen eind december 2021.maar omdat Hr verantwoordelijke had gezegd dat ALLES zou uitbetaald worden ..EN iets later mijn kaart uit Kbc mobile verdween( ik had toen geen aparte Monizze app), nam ik aan dat dat ook voor cadeaucheques was gebeurd. Het is pas nu nav nieuwe kaart dat het boven komt Spijtig dat u zich achter het wettelijke blijft scharen ipv uit menselijk standpunt te aanzien. Iris
Monizze
Naar: I. L.
Beste Iris,We begrijpen u volledig, maar kunnen en mogen niet tegen de wet gaan.Hopelijk kan u dit wel begrijpen.U had kennis van uw cheques, en u heeft gedurende 1 jaar geen actie ondernomen.Indien u binnen het jaar een melding had gegeven, dan zouden we samen een oplossing hebben kunnen vinden.Met vriendelijke groeten,ViensaySupport Monizzesupport@monizze.beMonizze, a 100% Belgian company part of the Up Group32 78 05 33 7732 2 891 88 19Avenue Roger Vandendriessche laan,18 1150 BrusselsBelgiumwww.monizze.be
I. L.
Naar: Monizze
Denkt u echt dat moest ik op de hoogte zijn geweest, dat ik ze had laten vervallen?Met al de moeite die ik nu doe????De wet dat weet ik intussen wel dat u daar mee schermt, maar ik vraag een menselijke oplossing wat wel mogelijk kan zijn....Anders had uw medewerkster niet mogen spreken over een mail naar u te sturen daaromtrent....
Monizze
Naar: I. L.
Beste,We hebben uw aanvraag goed ontvangen en doorgestuurd naar onze collega’s.Zij zullen contact met u opnemen zodra ze uw aanvraag nagekeken hebben.Wij danken u alvast voor uw geduld.Met vriendelijke groeten,JasonSupport Monizzesupport@monizze.beMonizze, a 100% Belgian company part of the Up Group32 78 05 33 7732 2 891 88 19Avenue Roger Vandendriessche laan,18 1150 BrusselsBelgiumwww.monizze.be
Monizze
Naar: I. L.
Beste Iris,We danken u voor uw mail.U meldt ons zelf dat u op de hoogte werd gebracht dankzij uw loonfiche.We schermen ons niet met de wet, de wet is hier voor iedereen.We hebben wel uw cheques verlengd die we wettelijk mogen verlengen.Met vriendelijke groeten,ViensaySupport Monizzesupport@monizze.beMonizze, a 100% Belgian company part of the Up Group32 78 05 33 7732 2 891 88 19Avenue Roger Vandendriessche laan,18 1150 BrusselsBelgiumwww.monizze.be
I. L.
Naar: Monizze
DATA NOT AVAILABLE
I. L.
Naar: Monizze
KlantenONtevredenheid
Monizze
Naar: I. L.
Beste,Wij begrijpen uw frustratie omtrent uw vervallen cheques. Echter, kunnen wij u niet tegemoetkomen aan uw aanvraag.Met vriendelijke groeten,LydieSupport Monizzesupport@monizze.beMonizze, a 100% Belgian company part of the Up Group32 78 05 33 7732 2 891 88 19Avenue Roger Vandendriessche laan,18 1150 BrusselsBelgiumwww.monizze.beDe klachtenbox@test-aankoop.be klachtenbox@test-aankoop.beEnvoyé dimanche 2 avril 2023 08:26À support Monizze Support@monizze.beObjet Klacht - Reactivering vervallen cadeaucheques ex-werkgever - (CPTBE01756008-17)
I. L.
Naar: Monizze
Misschien best uw callagents dat dan ook niet laten aanbevelen....om via mail tegemoetkoming te vragen....als het toch sowieso stopt voor u zonder rekening te houden met al het voorgaande en zonder die mails grondig te lezen. Wat een service!
Monizze
Naar: I. L.
Beste,We hebben alle oproepen beluisterd van onze medewerker in kwestie. De medewerker heeft u onlangs nog gecontacteerd om u een feedback te geven dat we niet kunnen ingaan op uw vraag om uw cadeaucheques te reactiveren, daar dit wettelijk niet mogelijk is, hiermee heeft u dan ook alle informatie ontvangen en is er geen sprake van onjuiste informatie door onze medewerkers. Wij erkennen dat dit een spijtige situatie is voor u en de medewerker in kwestie heeft hierom ook extra moeite gedaan om te kijken of uw situatie in aanmerking kan komen op een uitzondering, dit is echter niet het geval daar er in uw geval geen uitzonderingen bestaan hiervoor.Hoogachtend,Het Monizzeteam.--------------------5/04/2023 11:06 - Reactivering vervallen cadeaucheques ex-werkgever - (CPTBE01756008-17)Bonjour,5065004710851646Voici de nouveau un message de avec Test-achatsBien à vous,Mélissaref:_00D2p13ylD._5002p2rVEqa:ref
I. L.
Naar: Monizze
Dan had ze zeker niet mogen spreken over die uitzondering aanvragen (dat schept verwachtingen)...aangezien dit hier nu wel degelijk leidt tot klantenONtevredenheid. Die moeite had ik me dan liever bespaard!
I. L.
Naar: Monizze
Wet op de privacy is u dan wel weer onbekend??? Goed bezig Monizze!!!
Monizze
Naar: I. L.
Beste mevrouw,Wij hebben u een antwoord verschaft met betrekking tot uw klacht, meer kunnen we hier niet over uitweiden.Nogmaals wij begrijpen dat dit een vervelende situatie is voor u, maar wij als Monizze hebben alle richtlijnen gevolgd.Mocht u dit telefonisch willen bespreken dan mag u dit zeker doen. U mag naar de verantwoordelijke van de dienst Customer Care vragen, zij is op de hoogte van uw klacht.Groeten,Het Monizze team--------------------8/04/2023 9:34 - Reactivering vervallen cadeaucheques ex-werkgever - (CPTBE01756008-17)Beste collega,De begunstigde met kaartnummer 5065004710851646 heeft ons gecontacteerd in verband met een klacht die ze indiende bij Testaankoop.Kunnen jullie dit nakijken?Alvast bedankt voor de opvolging.Met vriendelijke groeten,Vikref:_00D2p13ylD._5002p2snfdh:ref
I. L.
Naar: Monizze
En de klacht over het gebrek aan privacy binnen Monizze....en die "de nouveau" was ook niet echt professioneel....
Monizze
Naar: I. L.
Beste,We hebben uw aanvraag goed ontvangen.Uw vraag werd doorgestuurd naar onze collega’s. Zij zullen zodra ze uw aanvraag nagekeken hebben contact met u opnemen.Wij danken u alvast voor uw geduld.Met vriendelijke groeten,MélissaSupport Monizzesupport@monizze.beMonizze, a 100% Belgian company part of the Up Group32 78 05 33 7732 2 891 88 19Avenue Roger Vandendriessche laan,18 1150 BrusselsBelgiumwww.monizze.be
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten