Beste,
Op 10/09/2025 heb ik een aanvraag tot compensatie ingediend bij Brussels Airlines. 2509-SN-02899
Op 11/09 kreeg ik antwoord dat ik bij Lufthansa moet zijn, omdat het hun vlucht was. (Nochtans geboekt bij Brussels Airlines).
Klacht ingediend bij Lufthansa op 11/09.
Feedback ID 42075139
Op 17/09 kreeg ik te horen dat ik toch bij Brussels Airlines moet zijn. Lufthansa sluit het dossier en verwittigt Brussels Airlines.
Op 28/09 herinner ik Brussels Airlines aan mijn aanvraag, met kopie van de reactie van Lufthansa.
Geen enkele reactie.
op 29/10 (een maand later) stuur ik opnieuw een nieuwe aanvraag naar Brussels Airlines, 2510-SN-10247, en krijg direct het antwoord dat er al een claim loopt! Correct, al twee maanden!
31/10 geantwoord waarom ik de claim opnieuw heb ingediend, geen reactie meer.
Ik heb een halve werkdag verloren door die vertraging, nu ben ik ook nog eens uren bezig om de compensatie uitbetaald te krijgen omdat jullie mij van het kastje naar de muur sturen.
Ik verwacht nu dat dit dossier binnen de week opgelost geraakt.
Met beleefde groet