Terug

Re: 04151574 - Klacht

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Garantie

Klacht

E. R.

Naar: Babboe

02/08/2024

Geachte mevrouw/heer, Op 28.11.2023 kocht ik een Babboe dog on line in uw winkel en betaalde ik er 1799 euro voor. Na maart 2024 geeft U zelf aan dat er een veiligheids probleem is en dat het onveilig is om de fiets te gebruiken.en mogelijks gebreken heeft waardoor het niet meer voldoet aan het doel waarvoor het is aangeschaft. U vroeg mij om zelf een babboe verdeler te zoeken voor kontrole maar de dichtstbijzijnde dealer woont op 30km afstand . Bovendien heeft U als verkoper de verantwoordelijkheid om een kwaliteits fiets af te leveren . Zelf een dealer opbellen voor eventueel vervoer is géén optie. Ik heb niet de intentie om zelf voor de kosten op te draaien. Ik stel voor dat U zelf iemand kontakteert om de fiets op te halen .[bij aankoop was toch ook iemand voorzien om te leveren ? ] Overeenkomstig de wettelijke garantie van 2 jaar verzoek ik u derhalve om reparatie van het product en indien dit onmogelijk of buitensporig kostbaar blijkt, om vervanging van het product zonder kosten voor mij, of anders ontbinding van de overeenkomst met terugbetaling van de aankoopprijs. Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen. Met vriendelijke groet, Ryckewaert Eddy eddyreadyr68@gmail.com Bijlagen: • Orderbevestiging • Betalingsbewijs

Berichten (1)

Bemiddeling door Testaankoop 02 augustus 2024

Babboe

Naar: E. R.

04/08/2024

Beste Glenn, Hartelijk dank voor uw bericht en voor het delen van uw zorgen over uw Babboe Dog-E bakfiets. We begrijpen dat deze situatie ongemak en bezorgdheid heeft veroorzaakt en bieden hiervoor onze oprechte excuses aan.We willen u graag informeren dat de Babboe Dog-E deel uitmaakt van ons inspectieprogramma vanwege de veiligheidsproblemen die u hebt genoemd. Uw fiets komt in aanmerking voor een gratis inspectie en, indien nodig, reparatie. Om de veiligheid en kwaliteit van uw fiets te waarborgen, zullen we een grondige inspectie laten uitvoeren door een gecertificeerde technicus.Om verder te gaan, verzoeken wij u de volgende stappen te volgen:Registreer uw fiets: Zorg ervoor dat uw fiets is geregistreerd. Dit kunt u doen door naar onze website te gaan en de vereiste gegevens in te voeren.Plan de inspectie in: Zodra uw fiets geregistreerd is, zal ons logistieke partner Westerman contact met u opnemen om een geschikte tijd voor de inspectie in te plannen.Wat betreft de kosten van de inspectie en eventuele reparaties, willen we u geruststellen dat deze door Babboe zullen worden gedekt, als onderdeel van onze toewijding aan klanttevredenheid en productveiligheid.Wij waarderen uw geduld en begrip terwijl wij aan een oplossing werken. Mocht u nog verdere vragen of opmerkingen hebben, neem dan gerust contact met ons op.Met vriendelijke groetMit freundlichen GrüßenCordialementKind regards,GawlaBabboeKoedijkerweg 12A3816 BV Amersfoort--------------------


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform