Beste,Ik bestelde in Oktober 2020 een ENGIE BOXX met alle aangename functionaliteiten incl. (temperatuur regeling en instant inzichten via de BOXX app) Ik had een lopend contract tot midden Oktober 2021. Dit had ik tijdelijk opgezegd (voor 3 maand) Momenteel heb ik een nieuw contract afgesloten met Engie op 05/01/2022 met de voornaamste reden de BOXX VOLWAARDIG te kunnen gebruiken (envanop afstand). Nu sta ik evenwel perplex dat ik na enig zoekwerk en meerdere langdurige contacten met de klantendienst van ENGIE de aangekochteBOXX van 169,50€ quasi waardeloos is (je kan nu evengoed een thermostaat van 40€ hangen) en een nieuwe slimme thermostaat moet aanschaffen wat opnieuw een grote kost is. (200€ excl. installatie) Dit ruikt hard naar oplichterij, des te meer ENGIE geen vervangende alternatieven voorstelt. ik volg de analogie met de aankoop van bv een smartphone van 1000€ die je na verloop van tijd enkel toelaat te bellen op je eigen wifi thuis. Alvast dank.mvg,Jurgen Cassaert