Terug

quasi onbruikbare ENGIE BOXX

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. C.

Naar: Engie

10/01/2022

Beste,Ik bestelde in Oktober 2020 een ENGIE BOXX met alle aangename functionaliteiten incl. (temperatuur regeling en instant inzichten via de BOXX app) Ik had een lopend contract tot midden Oktober 2021. Dit had ik tijdelijk opgezegd (voor 3 maand) Momenteel heb ik een nieuw contract afgesloten met Engie op 05/01/2022 met de voornaamste reden de BOXX VOLWAARDIG te kunnen gebruiken (envanop afstand). Nu sta ik evenwel perplex dat ik na enig zoekwerk en meerdere langdurige contacten met de klantendienst van ENGIE de aangekochteBOXX van 169,50€ quasi waardeloos is (je kan nu evengoed een thermostaat van 40€ hangen) en een nieuwe slimme thermostaat moet aanschaffen wat opnieuw een grote kost is. (200€ excl. installatie) Dit ruikt hard naar oplichterij, des te meer ENGIE geen vervangende alternatieven voorstelt. ik volg de analogie met de aankoop van bv een smartphone van 1000€ die je na verloop van tijd enkel toelaat te bellen op je eigen wifi thuis. Alvast dank.mvg,Jurgen Cassaert

Berichten (2)

Engie

Naar: J. C.

11/01/2022

BesteTest Aankoop bezorgde ons uw klacht op 10 januari 2022.Dank u voor deze reactie, deze is heel belangrijk voor ons. We besteden veel aandacht aan de klachten en gebruiken deze waardevolle informatie om de kwaliteit van onze dienstverlening te verbeteren.We stellen alles in het werk om zo snel mogelijk een gepaste oplossing te vinden voor uw klacht.Wij informeren u dat u deze e-mail niet kunt beantwoorden. Voor al uw vragen kunt u contact opnemen met onze diensten via onze websitewww.engie.be of via uw klantenzone.Met vriendelijke groetenComplaints Handeling TeamBU Beneluxboulevard Simón Bolívar 341000 BrusselsBelgiumwww.engie.bePPlease consider the environment before printing this document ⚠️ This symbol is automatically added to emails originating from outside of the organization. Be extra careful with hyperlinks and attachments. ENGIE Mail Disclaimer: www.engie.com/disclaimer/

Engie

Naar: J. C.

21/01/2022

Beste heer Cassaert,Als gevolg van uw vraag gericht aan Test Aankoop hebben onze diensten uw dossier geanalyseerd en hebben zij u een antwoord bezorgd (hetzij via e-mail, hetzij per brief of telefonisch). Wij hopen aan uw verwachtingen te hebben voldaan en bedanken u voor uw reactie.Wij blijven beschikbaar voor alle bijkomende informatie en nodigen u uit om ons in de toekomst te contacteren via onze websitewww.engie.be,via uw klantenzone of via onze Energielijn op het nummer 078 35 33 33. Onze medewerkers zullen uw vragen graag beantwoorden en samen met u een geschikte oplossing zoeken.Wij informeren u dat u deze e-mail niet kunt beantwoorden.Met vriendelijke groetenComplaints Handling TeamBU BeneluxBoulevard Simón Bolívar 341000 BrusselsBelgiumwww.engie.bePPlease consider the environment before printing this document ⚠️ This symbol is automatically added to emails originating from outside of the organization. Be extra careful with hyperlinks and attachments. ENGIE Mail Disclaimer: www.engie.com/disclaimer/


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform