Terug

QR code werkt niet waardoor pakket niet kan afgehaald worden uit de Bpostlocker

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

V. D.

Naar: GLS Belgium NV/SA

05/10/2023

Beste ik bestelde via Outspot een hige drukspuit die geleverd zou worden door GLS in een Bpostlocker Studentenstraat 10 in Ieper.Maandag en dinsdag werd het pakket telkens terug mee genomen nr het depot omdat het niet geleverd kon worden. Gisteren, woensdag, werd het om 11.54u geleverd in een Bpostlocker maar vilgens de QR code die ik kreeg van GLS, werd het pakje niet geleverd. Bij navraag in het postkantoor, zit het pakje wel degelijk in 1 vd lockers, alleen volgt de chauffeur de correcte procedure niet om een locker te gebruiken waardoor ik dus niet aan mijn pakje kan. Gls en Outspot hebben deze morgen reeds allebei een mailtje van mij ontvangen. Het kan tot 4 dagen duren vooraleer er reactie op komt.??????MvgCoulembier SophieElverdingestraat 798900 Ieper

Berichten (1)

GLS Belgium NV/SA

Naar: V. D.

05/10/2023

Beste,Ik wens ons alvast te excuseren voor het ongemak.Ik neem hiervoor contact op met het betrokken leverdepot.We houden U zo snel mogelijk op de hoogte van het vervolg van deze zending.MvgChristine


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform