Beste,Betreft : PV 2295900434Op 18/10 is er PV opgemaakt omdat mijn abonnement niet gescand kon worden door zowel het toestel op de bus, alsook door de controleur.De reden aangehaald nr 3 is dan ook niet correct. Het is dus NIET zo dat ik het vervoerbewijs of bewijsstuk dat recht geeft op gratis vervoer niet bijhad. Ik ben dan ook onterecht moeten afstappen. Ik heb een PV nummer gekregen en de controleur heeft mij dan gezegd, dat ik na het PV te ontvangen, contact op te nemen met jullie.Er zou dan geen verder gevolg aan gegeven worden, daar het scannen abonnement niet werkte.Trouwens, onmiddellijk daarna heb ik de volgende bus genomen en toen lukte het wel om te scannen.Dit is nogal voorgekomen in het verleden, mogelijk een probleem met de kaart. Ik zou u dan ook willen verzoeken om dit PV nietig te verklaren. Verder zou ik willen vragen, om herhaling te voorkomen dat het niet werkt , waar of hoe ik mijn abonnement kan vervangen ?In bijlage ook een copy van mijn abonnement en de PV.Alvast dank en met vriendelijke groeten'.Ik heb u eerder op 10 november 2022 de gegevens doorgegeven via jullie contact formulier.Ik heb hier nog steeds geen reactie op ontvangen.Gelieve dan ook deze zaak in orde te brengen,Mvg.