Terug

PV annulatie

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. C.

Naar: De Lijn

04/05/2022

Beste,Betreft : PV 2295900434Op 18/10 is er PV opgemaakt omdat mijn abonnement niet gescand kon worden door zowel het toestel op de bus, alsook door de controleur.De reden aangehaald nr 3 is dan ook niet correct. Het is dus NIET zo dat ik het vervoerbewijs of bewijsstuk dat recht geeft op gratis vervoer niet bijhad. Ik ben dan ook onterecht moeten afstappen. Ik heb een PV nummer gekregen en de controleur heeft mij dan gezegd, dat ik na het PV te ontvangen, contact op te nemen met jullie.Er zou dan geen verder gevolg aan gegeven worden, daar het scannen abonnement niet werkte.Trouwens, onmiddellijk daarna heb ik de volgende bus genomen en toen lukte het wel om te scannen.Dit is nogal voorgekomen in het verleden, mogelijk een probleem met de kaart. Ik zou u dan ook willen verzoeken om dit PV nietig te verklaren. Verder zou ik willen vragen, om herhaling te voorkomen dat het niet werkt , waar of hoe ik mijn abonnement kan vervangen ?In bijlage ook een copy van mijn abonnement en de PV.Alvast dank en met vriendelijke groeten'.Ik heb u eerder op 10 november 2022 de gegevens doorgegeven via jullie contact formulier.Ik heb hier nog steeds geen reactie op ontvangen.Gelieve dan ook deze zaak in orde te brengen,Mvg.

Berichten (2)

De Lijn

Naar: J. C.

05/05/2022

- Typ uw reactie boven deze regel -----------------------------------------------Sophie, 5 mei 2022 11:55 CESTBeste Test AankoopWe kregen van jullie dienst een melding van een klant.Klanten kunnen ons altijd rechtstreeks contacteren via het contactformulier op onze website. Ze kunnen ook terecht bij De LijnInfo op het nummer 070 220 200 (0,30 euro/minuut) of via Facebook en Twitter.In dit geval gaat het over een proces verbaal. Klant kan in dit geval rechtstreeks contact opnemen met die dienst via boetes@delijn.be .Als we contactgegevens van de klant hebben, zullen we deze rechtstreeks antwoorden.Alvast bedankt voor je melding.Heb je nog vragen? Contacteer ons opnieuw en we helpen je graag verder.Met vriendelijke groetenSophieDe Lijn[Q540QQ-Q40Q]

J. C.

Naar: De Lijn

05/05/2022

Beste,Dit is juist het punt wat ik maak. Zoals ik duidelijk heb aangegeven, is dit reeds opgestuurd op 11 november 2021. Ik heb geen enkele reactie ontvangen, buiten een automatisch antwoord dat mijn klacht zo spoedig mogelijk ging opgevolgd worden.Alvast dank en mvg,Jan Cilissen


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform