Terug

pure ellende

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Dienstonderbreking

Klacht

F. V.

Naar: Proximus

05/10/2024

Sinds eind juli functioneert de vaste lijn niet meer wegens een fout van de installateur of iemand anders bij proximus. Ondertussen zijn er al drie technici gepasseerd maar nog steeds geen vaste lijn verbinding. Ondertussen al lang de vaste lijn opgezegd maar toch blijf ik nog facturen krijgen. Eénmaal is er router (B Box 3V) opgestuurd die ik niet gevraagd heb, vervolgens heeft een technieker nog een router achtergelaten: weigeren ze die terug mee te nemen. Wanneer stopt die ellende nu eindelijk ???????

Berichten (2)

Proximus

Naar: F. V.

09/10/2024

Geachte heer,mevrouw, Hierbij bevestig ik dat ik de klacht van de heer Frans Vandenhoeck in behandeling heb genomen. Wij zullen de klant zo spoedig mogelijk telefonisch op de hoogte brengen van de opvolging van de klacht. Met vriendelijke groeten, Het Proximus Team Connect with us on: ===== Received from klachten@test-aankoop.be on 2024-10-05-12.00.32.000000 ====== ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ Ref. [THREAD_ID:1921012455182]

Proximus

Naar: F. V.

11/10/2024

Geachte heer,mevrouw Hierbij bevestigen we dat de klant Frans Vandenhoeck verder werd geholpen door onze diensten. Met vriendelijke groeten, Het Proximus Team Connect with us on: ===== Received from klachten@test-aankoop.be on 2024-10-05-12.00.32.000000 ====== ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ Ref. [THREAD_ID:1921012539075]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform