Hier is een mogelijke reactie in het Nederlands die u kunt gebruiken om te antwoorden op de klacht van de klant, waarbij u aangeeft dat u al gereageerd heeft op de klacht en de situatie verder uitlegt:
Betreft: Reactie op uw klacht over de factuur
Geachte mevrouw,
Wij hebben uw klacht over de factuur van de uitgevoerde ontstoppingswerkzaamheden ontvangen en willen u informeren dat wij hier reeds op gereageerd hebben. We begrijpen dat de hoogte van het factuurbedrag voor u een punt van zorg is.
Onze tarieven voor urgente interventies zijn gebaseerd op de noodzakelijke middelen en de specifieke omstandigheden van de opdracht. Zoals eerder gecommuniceerd, worden de kosten voor dit soort werkzaamheden bepaald door verschillende factoren, waaronder de benodigde arbeidskracht en het gebruik van gespecialiseerde apparatuur.
Desondanks willen wij u erop wijzen dat wij altijd streven naar transparantie en redelijkheid in onze prijsstelling. Als u verdere vragen heeft of verduidelijking wenst over de factuur, staan wij uiteraard open voor een gesprek.
Wij vertrouwen erop dat deze uitleg enige duidelijkheid biedt en staan open voor verdere communicatie.
Met vriendelijke groeten
Willy ontstopping
Leven. 17 janv. 2025 à11:15,
klachten@test-aankoop.be a écrit: