Terug

Pure afzetterij

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Factuur

Klacht

Y. G.

Naar: Willy ontstopping

17/01/2025

Tot mijn consternatie stel ik vast dat u, weliswaar in urgentie, bij een ontstoppingswerk van 2 uur tijdens de dag, mijn echtgenoot onder druk een bedrag van €1929,20 heeft laten betalen via Bancontact. Na controle van de werkbon blijkt dat de prijs niet in verhouding staat tot de uitgevoerde werkzaamheden en de gangbare tarieven. Een arbeidsduur van 1 persoon gedurende twee uur aanrekenen aan €1760 is niet correct. Ik eis dan ook een rechtzetting van deze factuur.

Berichten (1)

Willy ontstopping

Naar: Y. G.

17/01/2025

Hier is een mogelijke reactie in het Nederlands die u kunt gebruiken om te antwoorden op de klacht van de klant, waarbij u aangeeft dat u al gereageerd heeft op de klacht en de situatie verder uitlegt: Betreft: Reactie op uw klacht over de factuur Geachte mevrouw, Wij hebben uw klacht over de factuur van de uitgevoerde ontstoppingswerkzaamheden ontvangen en willen u informeren dat wij hier reeds op gereageerd hebben. We begrijpen dat de hoogte van het factuurbedrag voor u een punt van zorg is. Onze tarieven voor urgente interventies zijn gebaseerd op de noodzakelijke middelen en de specifieke omstandigheden van de opdracht. Zoals eerder gecommuniceerd, worden de kosten voor dit soort werkzaamheden bepaald door verschillende factoren, waaronder de benodigde arbeidskracht en het gebruik van gespecialiseerde apparatuur. Desondanks willen wij u erop wijzen dat wij altijd streven naar transparantie en redelijkheid in onze prijsstelling. Als u verdere vragen heeft of verduidelijking wenst over de factuur, staan wij uiteraard open voor een gesprek. Wij vertrouwen erop dat deze uitleg enige duidelijkheid biedt en staan open voor verdere communicatie. Met vriendelijke groeten Willy ontstopping Leven. 17 janv. 2025 à11:15, klachten@test-aankoop.be a écrit: ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

Bemiddeling door Testaankoop 04 februari 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform