Aard van probleem:

Andere

Klacht

W. D.

Naar: Standaard Boekhandel

30/10/2024

Mevrouw De Witte, CEO Standaard Boekhandel Mijn bemerking betreft het niet-toekennen van punten. Ik krijg van Knack (niet van Standaard Boekhandel) een bon van 100 euro. Daar koop ik 5 boeken mee . Normaal zou ik daarvoor 183 punten krijgen . En dus bijna 3 euro korting. Maar uw klantendienst blijft beweren dat bij een media-actie er geen punten worden toegekend. Ik ben niet akkoord met dit standpunt, want : 1. het is geen media-actie - zoals feest van het boek - van Standaard Boekhandel maar van Knack 2. uit bijlage blijkt duidelijk dat volgens uw regels er geen sprake is dat een Knack bon geen punten kan opleveren. Daarom vraag ik vriendelijk dat u toch de 183 punten op mijn account bijschrijft. Alvast vriendelijk bedankt

Berichten (6)

Standaard Boekhandel

Naar: W. D.

30/10/2024

Ontvangstbevestiging Beste heer/mevrouw , Hartelijk dank voor je bericht aan Standaard Boekhandel. Je vraag werd goed ontvangen én geregistreerd onder het nummer 1256399. De verwachte antwoordtijd bedraagt momenteelvier tot vijfwerkdagen. Onze klantendienst doet er echter alles aan om je zo snel mogelijk een antwoord te bezorgen. Met vriendelijke groeten, Stef Blokerye Jouw vraag Volg ons op:

W. D.

Naar: Standaard Boekhandel

31/10/2024

Klantendienst blijft maar volledig andere interpretatie geven. Ik wil graag probleem melden aan CEO De Witte, maar dat lukt niet. Daarom compromis-voorstel : geeft mij de helft van de normale punten : dus 91 punten.

Standaard Boekhandel

Naar: W. D.

31/10/2024

Ontvangstbevestiging Beste heer/mevrouw , Hartelijk dank voor je bericht aan Standaard Boekhandel. Je vraag werd goed ontvangen én geregistreerd onder het nummer 1256738. De verwachte antwoordtijd bedraagt momenteelvier tot vijfwerkdagen. Onze klantendienst doet er echter alles aan om je zo snel mogelijk een antwoord te bezorgen. Met vriendelijke groeten, Stef Blokerye Jouw vraag Volg ons op:

W. D.

Naar: Standaard Boekhandel

06/11/2024

Mijnheer Blokerye, Mevrouw de Witte, Wanneer kan ik - hopelijk positief - een antwoord van u verwachten? Bedankt

Standaard Boekhandel

Naar: W. D.

06/11/2024

Ontvangstbevestiging Beste heer/mevrouw , Hartelijk dank voor je bericht aan Standaard Boekhandel. Je vraag werd goed ontvangen én geregistreerd onder het nummer 1258338. De verwachte antwoordtijd bedraagt momenteelvier tot vijfwerkdagen. Onze klantendienst doet er echter alles aan om je zo snel mogelijk een antwoord te bezorgen. Met vriendelijke groeten, Stef Blokerye Jouw vraag Volg ons op:

Standaard Boekhandel

Naar: W. D.

07/11/2024

Ons antwoord Beste , Hartelijk dank voor je bericht aan Standaard Boekhandel. Media-acties, waaronder ook Knack-bonnen vallen, zijn niet cumuleerbaar met onze klantenkaart. Daarom worden voor deze aankopen geen punten op de klantenkaart toegekend. Deze informatie staat vermeld in de verkoopsvoorwaarden. Oorspronkelijk werd aangegeven dat er gebruik werd gemaakt van een knack-bon. Dit valt inderdaad onder media-acties. Bij nader onderzoek merken we dat er een boekenbon van standaard boekhandel werd gebruikt, geen knack-bon zoals aangegeven.We vermoeden dat er via een Knack-actie een boekenbon werd ontvangen Deze bon werd gebruikt bij het plaatsen van een bestelling die in twee keer werd afgehaald. Bij de eerste afhaling werden er 183 punten op de klantenkaart gezet. Deze punten zijn inmiddels omgezet in een kortingsbon die in de e-wallet staat en kan worden gebruikt bij een volgende aankoop. Met vriendelijke groeten, Klantendienst Standaard Boekhandel Jouw vraag Volg ons op:


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform