Beste,De reclame van Evian 1liter, 2 kopen en 1 gratis, viel bij mij in de smaak na de hele heisa van de verandering van dop bij het water van het huismerk waardoor de boekentassen van mijn zonen omgetoverd worden in mini-vijvers. De reclame viel mij in die mate in de smaak dat ik de winkelkar volledig had volgeladen. Eens aan de kassa gekomen om te betalen, kreeg ik mijn korting van mijn Publikaart 3% niet omdat ik teveel heb gekocht van één product. Ik kreeg een factuur. Er is blijkbaar een wettelijke bepaling van de hoeveelheid aankopen van producten, maar hoe kan ik dit nu als klant weten als ik aan het winkelen ben? Waar ligt de norm en is dit voor elk product dezelfde? Waarom maakt de winkelbediende geen apart kassaticket? Nu ben ik ook voor al mijn overige aankopen de korting van de Publikaart misgelopen. De Publikaart werd dacht ik toegekend ter compensatie dat mijn vaste Colruyt-winkel gesloten is of ben ik mis? Ik heb het probleem aangekaart in die mate dat ik voorgesteld had om mijn volledige kar te laten staan. De winkelbediende zei dat het veel te veel werk was om mijn voorstel te doen: met name de Evian apart te factureren. Dan liep ik enkel deze korting mis met de Evian. Ik heb toch betaald en ben misnoegd de winkel uitgestapt. Toen dat ik thuis kwam bleek dat ik voor de Perrier citroen die in rode prijs stond, niet het bedrag had betaald wat op het rode ticket stond. En had toen besloten om het even te laten bekoelen en de volgende ochtend terug naar de winkel te stappen. Maar eens ik een winkelbediende aansprak, kreeg ik direct het antwoord dat die rode prijs er gisteren niet was... Ik heb mij staande gehouden want waarom zou ik anders zoveel perrier citroen gekocht hebben... De medewerker is met mij naar de kassa getrokken voor het verschuldigde bedrag terug te geven en vroeg mijn kassaticket, maar deze bleek een factuur te zijn en vroeg mijn (ik denk) BTW-nummer, die ik niet heb. Ik heb opnieuw uitdrukkelijk gezegd dat ik om geen factuur had gevraagd en het zo had meegekregen. Ik heb voor mijn vertrek aan 3 medewerkers gevraagd hoe ik als klant kan weten dat ik teveel koop van een product waardoor ik mijn korting van de Publikaart verlies. Geen van hen kon mij een antwoord geven. Dus meer kopen= meer korting, dat is bij deze niet correct. Toch niet in combinatie met de Publikaart wat mij brengt bij de slogan al je kortingen op 1 kaart die bij deze ook vervalt.Nog steeds blijf ik op mijn honger zitten daar ik mijn korting van de Publikaart niet ontvangen heb. Mijn totaal aankoopbedrag was 128 euro en 97 cent, actie-kortingen reeds verrekend. Waarom een Publikaart tot leven roepen als je ze niet kan gebruiken, toch niet bij bepaalde hoeveelheid product in reclame.Ook wil ik graag een antwoord op de reeds gestelde vraag: hoe kan ik nu weten dat ik in die mate een aankoop doe dat ik plots een factuur in de hand toegestopt krijg.Met vriendelijke groeten.