Geachte,Op 01/08/2022 heb ik een mail naar de vertegenwoordiger in Eeklo van de Groep Haeck ( ivan@groephaeck.be ) gestuurd alsook op 25/08/2022 naar sales.gent@groephaeck.be, en service.gent@groephaeck.be. met de vraag hoe het komt dat het chassis van onze wagen niet volledig is beschermd? Daar ik geen antwoord kreeg heb ik op 11/09 een mail gestuurd naar Opel Belgium Klantenservice waarop ik tot op heden van geen enkel antwoord mocht ontvangen. Buiten van deze laatste heb ik wel een reply ontvangen op 12/09 met de referentie: uw verzoek 03837052 [ ref:_00D0OYvX4._500694gZb7z:ref ].Doch tot op heden in deze ook geen antwoord.Mijn probleem is, Ik ben toevallig afgelopen juli in het buitenland naar de garage moeten gaan, en de garagist ter plaatse heeft mij aangetoond dat het chassis niet volledig was bewerkt met een beschermer/ bodyschutz . En dit voor een recente wagen. Aankoop nieuw 01/2020Niettegenstaande ik intussen al tweemaal naar een erkende Opel verdeler op onderhoud in België ben geweest, en deze wagen elke keer op een brug heeft gestaan.Het is niet te geloven dat dergelijke bedrijven geen enkel antwoord geven op mijn mails.De garage Haeck had zelfs geen moeite om een batterij van de autosleutel aan te rekenen na een controle bij onze eerste 1000 km gratis nazicht..??Een teken aan de wand??Hopelijk op een positief antwoord, groet ik u.Alvast bedankt.Jan De Vos