Terug

Aangetekende zending

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. A.

Naar: bpost

22/01/2021

BesteOp 13 januari 2021 ontving ik een aangetekende zending in mijn brievenbus.Aangezien ik ervan op de hoogte was dat er een aangetekende zending naar mij was verstuurd ben ik 2 dagen thuisgebleven om de brief te kunnen ontvangen.Bij het uithalen van de post op 13 januari was de brief door de postbode gewoon in de brievenbus gestopt, dit zonder aan te bellen en zelf zonder een bericht te hebben nagelaten.Een week hiervoor had ik 2 aangetekende brieven opgestuurd en van de geadresseerden heb ik ook vernomen dat deze brieven zonder handtekening in hun brievenbus werden gebust.Regelmatig krijgen wij de gewone post van andere mensen in onze brievenbus en omgekeerd. Stel U voor dat de postbode ook deze aangetekende zending in de verkeerde bus stopt !Trouwens wat is het verschil dan nog tussen een gewone brief en een aangetekende zending?Een van de coronamaatregelen die door Bpost werd uitgevaardigd is dat de postbode zelf voor de aangetekende zending mag aftekenen IN AANWEZIGHEID VAN DE KLANT.Ik kan mij voorstellen dat er postbodes zijn die voor de gemakkelijkste oplossing kiezen en zelf aftekenen zonder de klant te verwittigen.Ik vind dat dit niet kan!

Berichten (1)

bpost

Naar: G. A.

25/01/2021

REF 1-33108932289Beste klant,Na het onderzoek van uw aanvraag hebben we vastgesteld dat u voor de behandeling van uw dossier een beroep hebt gedaan op de klantendienst van bpost.Aangezien het antwoord van de klantendienst in overeenstemming is met onze algemene voorwaarden en onze procedures, kunnen wij alleen bevestigen wat er aan u is uitgelegd. In de hoop u voldoende te hebben gea¯nformeerd, sluiten wij uw dossier.Met vriendelijke groeten,MarcbpostMuntcentrum, 1000 BrusselCentre Monnaie, 1000 Bruxelles CAUTION: This email originated from outside of the organization. Do not click links or open attachments unless you can confirm the sender and know the content is safe. If you believe this information is incorrect please contact Bpost security team in DXC.___________________En cas de réponse, ne pas supprimer le code suivant/ In geval van antwoorden, de volgende code niet verwijderen/ In case of reply, do not delete the following code: [THREAD ID:1-FB4T4V7]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform