Terug

PS5 verloren - problemen met vervanging

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. K.

Naar: Cool blue

02/03/2024

Begin januari PS5 met alle accessoires (zoals gevraagd) verzonden ter reparatie naar Coolblue. Eind februari nog steeds niet gehoord dus zelf contact opgenomen met Coolblue. Blijkbaar is de PS5 verloren. Bedankt Coolblue om dit te laten weten. Als we zelf niet gebeld hadden, hadden we nog steeds geen info.We zouden een nieuwe PS5 krijgen ter vervanging. Wat hebben we gekregen?: enkel een console (niet in de originele verpakking), dus nieuw??? Ook ontbreken de accessoires. Dus wij hebben geen base, usb kabel,hdmi kabel, handleiding, stroomkabel en 2 controllers. Die wij wel met onze PS5 hadden opgestuurd. Wij zijn hier dus niets mee.Opnieuw contact opgenomen met de klantenservice van Coolblue. Dit werd zogezegd doorgegeven aan backoffice en zullen binnen de 3 werkdagen contact opnemen. Nog steeds niets gehoord.Wij willen ofwel een volledige nieuwe console met accessoires in originele verpakking ofwel ons geld terug.Wij waren al jaren tevreden klant van Coolblue, maar blijkbaar is dit enkel als je geen problemen hebt. Vanaf er problemen zijn, word je van het kastje naar de muur gestuurd

Berichten (2)

Cool blue

Naar: S. K.

02/03/2024

BesteBedankt voor uw bericht. Het is begrijpelijk dat u niet blij bent met deze gang van zaken en dat u snel duidelijkheid wenst. Ik zal dit meteen voor u onderzoeken en u van de nodige informatie voorzien. StatusAls ik de retour erbij neem, zie ik dat de taak voor onze backoffice nog openstaat. De 3 werkdagen die u aangeeft, zijn wel net iets te snel. Momenteel heeft deze dienst een verwerkingstijd van 5 werkdagen. Dit betekent dat u ten laatste maandag van onze een reactie kan verwachten! We zijn er dus zeker mee bezig, maak u zeker geen zorgen! Dit wordt opgelost. Heb je nog vragen of opmerkingen? Ik ben een en al oor!Met een glimlachYorben van CoolblueKlantenservice medewerkerAlles voor een glimlachCoolblue.beBorsbeeksebrug 282600 BerchemE-mail: klantenservice@coolblue.beTel: 03 808 27 00 Heb je een vraag?Regel het zelf via Mijn Coolblue Of bezoek onze klantenservicepaginaHet beste Assortiment binnen jouw handbereik --- original message ---On March 2, 2024 at 5:04 :PM GMT+1 klachtenbox@test-aankoop.be

S. K.

Naar: Cool blue

04/03/2024

Beste,Zoals verwacht hebben wij nog steeds geen antwoord ontvangen. Volgens jullie gingen we ten laatste maandag een antwoord ontvangen. Er is dus nog steeds niets opgelost. Ik begrijp ook niet wat er zolang onderzocht moet worden. Jullie hebben onze oorspronkelijke PS5 verloren. Jullie hebben een onvolledige andere PS5 bezorgd en wij worden behandeld als leugenaars en er moet een groot onderzoek gebeuren.Wij hebben in het verleden echt veel besteld en nooit waren er problemen met ons. Waarom worden wij nu op deze manier behandeld?


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform