Terug

Proxymus déactiveert mijn Netflix account

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Dienstonderbreking

Klacht

P. V.

Naar: Proximus

12/11/2025

Op 5 november kreeg ik de melding van Netflix dat mijn account stopgezet wordt omdat Proxymus de betaling niet kon innen via mij. Nochtans heb ik deze betaling correct gedaan via de Proxymus factuur (maandelijks). Proxymus geeft zelf toe dat het probleem bij hen is maar heeft een week later nog steeds geen oplossing. (ze zijn het nog aan het onderzoeken). Meermaals bellen met verschillende medewerkers van Proxymus leidt enkel tot frustratie, foutieve antwoorden en het probleem niet kunnen verhelpen. Ik zit dus al een week zonder Netflix hoewel ik er via Proxymus heb voor betaald.

Berichten (1)

Proximus

Naar: P. V.

14/11/2025

Geachte heer/mevrouw, Betreffende referentie: Graag bevestigen we dat de klacht van de heer Philippe Vincent over Test-Aankoop hebben verwerkt en dat hij geïnformeerd werd over de oplossing. Met vriendelijke groeten, Christy Het Proximus-team Connect with us on: ===== Received from klachten@test-aankoop.be on 2025-11-12-15.46.00.000000 ======


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform