Beste, sinds donderdag 02/11 zit ik zonder wifi en dus ook zonder tv. Pas op 03/11 werd er een sms verstuurd door proximus met de melding dat er een storing op de lijn was. Deze zou tegen 16u de dag zelf verholpen worden. Zaterdag 04/11 was de storing nog steeds aanwezig, weer een sms dat deze tegen 17u verholpen zou zijn. Om 17u werkte er nog steeds niets bij mij dus nam ik contact op met de klantendienst. 3 verschillende consulenten bevestigde me dat de storing opgelost was. De 1e keer werd ik na een half uur bellen met een consulent even in wacht gezet omdat zij een test ging uitvoeren. Plots legde zij af dus moest ik opnieuw bellen, opnieuw mijn uitleg doen tegen iemand anders.. zij vond het probleem niet en besloot dus dat ze me niet kon helpen. Ik belde dan voor een 3e maal en ook hier werd ik nket geholpen en zei ze dat de expert me zondag 05/11 om 11u zou contacteren. Ook dit is niet gebeurd dus heb ik op 05/11 in de namiddag terug gebelt en wéér werd ik niet geholpen. Maandag 06/11 ben ik dan maar naar de winkel gegaan en ook daar kon men mij niet verder helpen. Aangezien ik ondertussen al 3.15 gb mobiele data had verbruikt werd mij dan maar 1 dag gratis mobiele data gegeven wat ik absoluut niet voldoende vind. Het ergste is dat men mij in de winkel vertelde dat er nog wél een storing op de lijn zat, terwijl mij aan de telefoon 3x werd meegedeeld dat de storing opgelost was. Maandagnamiddag nam ik dan nogmaals contact op met de klantendienst, deze persoon zei dat hij me eerst een nieuwe modem moest sturen voor hij een technieker kon inplannen. Vandaag dinsdag 07/11 heb ik de modem ontvangen en aangesloten en nog steeds werkt de wifi en dus ook de tv niet. Ik heb élke keer meegedeeld dat het lampje van de DSL steeds blijft knipperen en dat er volgens mij een probleem is met het binnenkomen van dke verbinding. Een technieker kunnen ze mij niet sturen want telkens ze dat scherm openen springt het terug weg en ze begrijpen zelf niet hoe dat komt werd mij telefonisch meegedeeld, er werd een ticketje opgeladen en nogmaals zouden ze 1 van de dagen dan wel contact met mij opnemen. Aangezien ze zondag ook contact met me gingen opnemen en dit ook niet gebeurd is heb ik er niet veel vertrouwen in! Ondertussen zit ik hier dus al 6 dagen zonder wifi en tv, niemand die me kan helpen, geen technieker die kan langskomen. 1 dag gratis mobiele data en al 3.15gb verbruikt van mijn eigen data door dit probleem, schandalig. Ze vinden geen oplossing dus blijf ik hier maar gewoon zitten, dit kan absoluut niet.