Terug

Proximus werkt niet

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. R.

Naar: Proximus

15/05/2024

Ik probeer nu al maanden een oplossing te vinden voor de ronduit gebrekkige internetdienst van proximus. Ombudsman e.d. reeds ingeschakeld. Ik weet niet hoeveel uren met de chatbox of medewerker van proximus. Ze gingen het steeds oplossen. De laatste medewerken raadde mij aan om proximus mail te wijzigen en een gmail account te nemen. Wat ik dan ook heb gedaan want wou van de miserie zijn verlosd. Ik heb een kleine business en werk konstant online met de klanten. Maar internet valt zeker 20 keer per dag uit. Mobiele telefoon zelfs niet bruikbaar. De service is zelfs zo slecht dat ik nu niet meer op my proximus kan want hij herkent mijn email niet. En telkens ik account wil inloggen krijg ik bericht dat wachtwoord niet klopt. wanneer ik dan aanvink...wachtwoord vergeten...geen reactie. Wellicht gaat de mail naar dat email adres van hun dat sowieso niet werkt. Kan zelfs de fakturen niet betalen wat wel goed is maar zal wellicht tot extra kosten leiden die zij dan weer beweren dat het aan mij ligt. Enkele van hun personeelsleden van de klachtendienst zijn dan ook nog eens ronduit onbeschoft en dreigen met afsluiten als je niet de extra kosten betaald waarvoor zij verantwoordelijk zijn. Nooit ligt het aan hun netwerk. Altijd aan de gebruiker. Ze weten dat bedrijven niet kunnen overstappen omdat zij het monopolie in handen hebben. Dus geen zin om probleem op te lossen.Dus draai in cirkels. Heb al mobiele telefoon overgebracht naar Mobile vikings maar die zijn nu ondertussen ook van Proximus en waar ik gedurende jaren een goede verbinding had met mobiel is het sinds begin van het jaar niet meer mogelijk om te bellen of gebeld te worden. Dus ligt wel degelijk aan Proximus. Als schadevergoeding geven ze je dan meestal een film die je wel niet kan bekijken....ofwel een credit nota van20 centiem. ja u leest het goed...20 centiem. het kost mij meer om dit aan de boekhouder te geven om te verwerken dan het opbrengt. Echt, dit bedrijf zou wel eens echt moeten worden vervolgd voor afpersing en oplichting en schending van de markcondities.

Berichten (3)

Proximus

Naar: L. R.

16/05/2024

Geachte heer,mevrouwHierbij bevestig ik dat ik de klacht van mevrouw Lydia Ruelens in behandeling heb genomen. Wij zullen de klant zo snel mogelijk telefonisch op de hoogte brengen van de opvolging van de klacht.Met vriendelijke groeten,Het Proximus TeamContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2024-05-15-18.07.25.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921008463608] Ref. [THREAD_ID:1921008463608]

L. R.

Naar: Proximus

21/05/2024

Beste,Eén van de klachten is dat mijn telefoon niet werkt en ik dus niet kan bellen of geen telefoons kan ontvangen. Enkel data...En ik ben niet de enige hoor....hele zone kan niets ontvangen. Mensen moeten in hun tuin gaan staan om enigszins connectie te hebben. U kan mij enkel en alleen bereiken op mijn gmail adres of via what's app.Met vriendelijke groeten,Lydia Ruelens

Proximus

Naar: L. R.

23/05/2024

Geachte heer,mevrouwWij hebben de klacht van mevrouw in behandeling genomen,ondertussen in samenspraak met de klant een interventie ingepland en tevens ook doorverwezen naar de facturatie afdeling voor een schadevergoeding.MvgHet Proximus TeamContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2024-05-21-11.41.43.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921008624247] Ref. [THREAD_ID:1921008624247]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform