Terug

Proximus weigert contract stop te zetten

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Opzeg

Klacht

C. K.

Naar: Proximus

12/12/2024

Geachte mevrouw/heer, Ik ben/was klant bij uw onderneming met referentie 613252238. Op herhaalde keren met telefoongesprekken heb ik mijn contract met uw onderneming stopgezet met als ingangsdatum DIRECT. Ik stel echter vast dat de stopzetting van mijn contract nog niet werd uitgevoerd. In dit verband zal ik toekomstige facturen uiteraard niet betalen. Daarom verzoek ik u onverwijld en uiterlijk binnen de 1 dagen de nodige rechtzettingen te doen in uw administratie. We krijgen een nieuwe aanrekening van een factuur en nu krijgen we een korting van 20 eur op een factuur van 80 eur waarbij mij gemeld is dat we geen producten hebben en we moeten nog steeds betalen. Ik betaal al een jaar meer dan 100 euro voor een telefoonlijn. Er kan niks aan gedaan worden en dit zou de prijs zijn. Nu werken de telefoonlijn al maanden niet meer. Er zijn producten op mijn account en nu moet ik nog steeds 80 eur betalen aan deze firma? Dit kan toch niet? Met vriendelijke groet,

Berichten (1)

Proximus

Naar: C. K.

13/01/2025

Dag mevrouw ,, Dag mijnheer, Wij hebben uw stopzetting van uw contract uitgevoerd en alle openstaande bedragen gecrediteerd. Met vriendelijke groeten, Connect with us on: ===== Received from klachten@test-aankoop.be on 2024-12-12-16.00.27.000000 ====== ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ Ref. [THREAD_ID:1921015055833]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform