Terug

Proximus tot 3x tot niet aanwezig op afspraak voor aansluiting daardoor hoge onnodige kosten

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. C.

Naar: Proximus

20/12/2023

Ik wil 2 woningen, naast elkaar gelegen, te Ouren, Burg-Reuland, aansluiten op ADSL. Tot 3x toe maakt Proximus een afspraak met mij, waar ik heel de dag aanwezig moet zijn (tussen 8 en 17u). Gegeven de verre afstand moet ik de dag ervoor komen en een overnachting regelen op een camping. Tot 3x toe komt de Proximus technieker eenvoudigweg niet opdagen. Ik heb hierover reeds 3 aangetekende brieven gestuurd, met een totale schadeclaim die oploopt tot meer dan 3600 EUR. (ik werk zelfstandig en loop op die manier 3 dagen aan inkomsten mis). Als laatste wapenfeit heeft Proximus mij een nummer van AXA Cybercare gegeven... Uiteraard heeft dit NIKS met een cyberincident te maken - dus dat gesprek leidde ook tot niets.

Berichten (5)

Proximus

Naar: S. C.

03/01/2024

Dag mevrouw ,, Dag mijnheer,Hierbij bevestig ik dat alle nodige informatie werd gegeven tijdens ons telefonisch contact.Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2023-12-20-11.15.41.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921004611143]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality Ref. [THREAD_ID:1921004611143]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality

S. C.

Naar: Proximus

07/01/2024

Beste Proximus,het klopt dat ik ben opgebeld door Proximus, maar dit was droogweg met de mededeling "wij doen niet aan schadeclaims". Dit slaat natuurlijk nergens op. Mag ik dan bij de eerstvolgende factuur van proximus ook zeggen "ik doe niet aan facturen" ?.... De zaak is niet afgesloten: ik heb ontegensprekelijk schade geleden door grove nalatigheid vanwege proximus, tot 3x toe, en wens dat mijn schade vergoed wordt.GroetenSteven Creve

Proximus

Naar: S. C.

11/01/2024

Dag mijnheer,Uw vraag tot een schadeclaim wordt afgewezen. Zoals eerder aangegeven hebben wij voor de gemiste afspraken reeds een creditnota van 90,76 euro opgemaakt.Met vriendelijke groeten,Contacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2024-01-07-21.21.04.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921004862310]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality Ref. [THREAD_ID:1921004862310]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality

S. C.

Naar: Proximus

11/01/2024

Beste Proximus,Dit slaat natuurlijk nergens op. Jullie wuiven een totale schadeclaim van ruim 3.600 EUR gewoon weg met een schamele creditnota van 90 EUR...Mag ik er jullie er opnieuw op wijzen dat het hier wel degelijk om effectief geleden schade gaat.Ik heb op 17/1/2024 opnieuw afspraak met Proximus op hetzelfde adres. Voor de 4de maal. Ik ben benieuwd en hou mijn verdere acties in beraad tot na 17/1/2024.groetenSteven Creve

Proximus

Naar: S. C.

17/01/2024

Dag mijnheer,Uw vraag tot een schadeclaim wordt nogmaals afgewezen. Zoals eerder aangegeven hebben wij voor de gemiste afspraken reeds een creditnota van 90,76 euro opgemaakt.Met vriendelijke groetenContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2024-01-11-20.55.17.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921005049838] Ref. [THREAD_ID:1921005049838]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform