Terug

Proximus technieker heeft garage deur beschadigd tijdens installatie Fiber.

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. B.

Naar: Proximus

24/08/2021

Beste, 17 April 2021 komt er een proximus technieker langs voor fiber te installeren.Na de installatie is mijn garage binnendeur beschadigd. Ik bel de klantendienst van proximus voor te melden dat de technieker per ongeluk met de ladder of zo mijn deur heeft geraakt. Klantendienst van proximus maakt een dossier aan voor dit te bekijken. Na lang wachten (aantal weken) toch gebeld naar proximus hoe het zat .Ze hebben dan een mail gestuurd voor foto's en daar heb ik meteen op geantwoord ,dan weer na lange tijd stil en weer terug gebeld naar de klantendienst. Toen zeiden ze dat de dossier was afgesloten.Ik heb nog veel moeten bellen en altijd moesten ze een nieuw dossier openen en dan werd het zonder mij te verwittigen afgesloten. Tot vandaag 24.08 2021 bel ik terug de klantendienst voor te vragen hoe het zit en ze wisten mij te zeggen dat het gaat om een betrouwbare technieker en dat hij dat niet heeft gedaan en dat mijn deur is geraakt door een ophangende stofzuiger en mijn stofzuiger komt zelf niet zo hoog als de beschadiging aan mijn deur. Ik vind dat het niet kan dat zo maar een technieker iets kan beschadigen bij iemand anders thuis zonder de deur te herstellen of te vergoeden. Het gaat trouwens om een nieuwe garage binnendeur dat vorig jaar geplaats is. Mvg.

Berichten (2)

Proximus

Naar: L. B.

25/08/2021

Beste klant,Hierbij bevestig ik dat ik uw aanvraag in behandeling heb genomen. Ik neem zo snel mogelijk telefonisch contact met u op.Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamHebt u nog andere vragen of opmerkingen?Probeer onze online tools:www.proximus.be/supportwww.proximus.be/videowww.proximus.be/forumwww.proximus.be/vlottestartOm u zo efficiënt mogelijk te helpen vragen we u een factuur bij de hand te hebben. Hierop staat immers uw telefoon-/lijnnummer waarop internet en/of Proximus TV is geïnstalleerd.Proximus PLC under Belgian Public Law,Bd du RoiAlbert II 27, B-1030 Brussels, VAT BE 0202.239.951, Brussels Register of Legal Entities, BE50 0001 7100 3118BPOTBEB1Ref. [THREAD_ID:192979817817]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality

Proximus

Naar: L. B.

26/08/2021

Dag mevrouw,Hierbij bevestig ik dat alle nodige informatie werd gegeven tijdens ons telefonisch contact. Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamHebt u nog andere vragen of opmerkingen?Probeer onze online tools:www.proximus.be/supportwww.proximus.be/videowww.proximus.be/forumwww.proximus.be/vlottestartOm u zo efficiënt mogelijk te helpen vragen we u een factuur bij de hand te hebben. Hierop staat immers uw telefoon-/lijnnummer waarop internet en/of Proximus TV is geïnstalleerd.Proximus NV van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel, BTW BE 0202.239.951 RPR Brussel, BE31 4354 1116 1155 KREDBEBBRef. [THREAD_ID:192979877251]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform