Beste, Ik ben heb bij Proximus de Smartphone Omnium verzekering genomen. Zij beloven hierbij binnen 48 uren een oplossing te leveren wanneer je panne hebt met je mobiele telefoon. Echter heb ik ondertussen al 20 dagen zonder telefoon gezeten en ben ik onbereikbaar. Ik heb ondertussen al 2 vervangtelefoons gekregen die allebei dezelfde defecten toonden. Blijkbaar is hun refurbishment proces niet op orde. En nu na 3 keer mijn telefoon te hebben opgestuurd wordt mijn telefoon niet in behandeling genomen omdat Zoek mijn iphone nog aanstaat. Nergens wordt er in hun Algemene Voorwaarden benoemd dat dit moet, wat ze wel vermelden is dat ze binnen 48 uur een passende oplossing hebben en ik zit al 3 weken zonder telefoon. Als gevolg loop ik zakelijke kansen mis en ben ik onbereikbaar voor familie en vrienden.Ik heb ondertussen verschillende keren de situatie uitgelegd bij Proximus. Zij verwijzen mij weer door naar Apple en Apple kan mij niet sneller helpen, ik moet nog 2 weken wachten. Uiteraard is dit onacceptabel, gezien ik een service heb besteld waarvooor ik betaal en mij de garantie geeft om binnen de 2 dagen mij een werkend toestel te geven.Ik verwacht dat proximus mij een vergoeding geeft voor de 20 dagen dat ik zonder communicatie zit en mijn claim zo snel mogelijk in behandeling neemt.Claims: 38579, 40229 en 40981