Terug

Proximus Smartphone Omnium 48 uren bedrog

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. B.

Naar: Proximus

14/05/2021

Beste,Ik heb bij Proximus een Smartphone Omnium, de claim 4208 openstaan van 14/04/2021. Het Smartphone Omnium contract belooft je dat bij defect, binnen de 48 uren je toestel gerepareerd zal zijn, indien dit niet mogelijk zou zijn zou je een ander toestel krijgen.De klacht is dus open vanaf 14/04/2021, nu vandaag vrijdag 15/05/2021 zijn we dus juist een maand verder.Afgelopen woensdag kom ik te weten, nadat ik zelf alweer contact heb moeten opnemen, dat mijn toestel niet te repareren zou zijn en dat er geen iPhone XS max in voorraad was om mij te bezorgen. Dus vroegen ze mij om te wachten tot vandaag vrijdag 15/05/2021 of er dan geen toestel op voorraad zou komen. Indien er dan geen voorradig zou zijn, dan zou men mij een bon bezorgen, waarmee ik bij een proximus shop een ander toestel zou kunnen gaan halen.Echter vandaag vrijdag 15/05/2021 krijg ik weer geen nieuws, dus heb ik terug zelf contact moeten opnemen. Toen kreeg ik ik het verhaal dat het toestel weer niet op voorraad was. Dus ik was in de intentie dat ik een bon zou krijgen. Dat was dus een beetje teveel hoop, ze vroegen mij om te wachten tot volgende week maandag of dinsdag 17/05/2021 of er geen in voorraad zou komen. Indien er dinsdag 17/05/2021 geen voorradig zou zijn, dan zou men de procedure voor de bon gaan opstarten.Nu heb ik twee vragen, de eerste is hoe kunnen wij dit oplossen en mijn tweede vraag is naar Proximus, wat verstaan ze onder 48 uren ?

Berichten (5)

Proximus

Naar: J. B.

17/05/2021

Geachte mevrouw, Geachte heer,Hierbij bevestig ik dat ik uw aanvraag in behandeling heb genomen. Ik neem zo snel mogelijk telefonisch contact met u op. Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamHebt u nog andere vragen of opmerkingen?Probeer onze online tools:www.proximus.be/supportwww.proximus.be/videowww.proximus.be/forumwww.proximus.be/vlottestartOm u zo efficiënt mogelijk te helpen vragen we u een factuur bij de hand te hebben. Hierop staat immers uw telefoon-/lijnnummer waarop internet en/of Proximus TV is geïnstalleerd.Proximus NV van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel, BTW BE 0202.239.951 RPR Brussel, BE31 4354 1116 1155 KREDBEBBRef. [THREAD_ID:192976982217]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality

J. B.

Naar: Proximus

18/05/2021

Beste,Ik wacht nog steeds op jullie telefoontje met een oplossing.Wanneer mag ik een telefoontje verwachten?M.v.g.,Jurgen

Proximus

Naar: J. B.

19/05/2021

Geachte mevrouw, Geachte heer,Hierbij bevestig ik dat ik uw aanvraag in behandeling heb genomen. Ik neem zo snel mogelijk telefonisch contact met u op. Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamHebt u nog andere vragen of opmerkingen?Probeer onze online tools:www.proximus.be/supportwww.proximus.be/videowww.proximus.be/forumwww.proximus.be/vlottestartOm u zo efficiënt mogelijk te helpen vragen we u een factuur bij de hand te hebben. Hierop staat immers uw telefoon-/lijnnummer waarop internet en/of Proximus TV is geïnstalleerd.Proximus NV van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel, BTW BE 0202.239.951 RPR Brussel, BE31 4354 1116 1155 KREDBEBBRef. [THREAD_ID:192977062915]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality

Proximus

Naar: J. B.

19/05/2021

Dag mevrouw ,, Dag mijnheer,Hierbij bevestig ik dat alle nodige informatie werd gegeven tijdens ons telefonisch contact.Contacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2021-05-14-18.40.16.000000 ======Ref. [THREAD_ID:192977073695]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality Ref. [THREAD_ID:192977073695]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality

Proximus

Naar: J. B.

19/05/2021

Dag mevrouw ,, Dag mijnheer,Hierbij bevestig ik dat alle nodige informatie werd gegeven tijdens ons telefonisch contact.Contacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2021-05-14-18.40.16.000000 ======Ref. [THREAD_ID:192977073678]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality Ref. [THREAD_ID:192977073678]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform