Terug

Proximus overdracht

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. B.

Naar: Proximus

02/05/2024

Geachte ,Bij Proximus had ik een privé en zakelijke account ,Nu vroeg ik overdracht aan van privé naar zakelijk met alles,Iemand geweest en ineens was ik mijn HLN account kwijt , zonder verwittigen.Maffia praktijken .Dit terwijl ik aanvroeg om alles over te zetten … gebeld met de klantenservice en niks aan te doen

Berichten (4)

Proximus

Naar: E. B.

06/05/2024

Beste,Bij deze bevestig ik dat klant de info kreeg via de voicemail op 6/5/2024.Een voorwaarde om gratis e-press te krijgen in het pack is dat de klant particulier is, in dit geval komt klant dus niet meer in aanmerking.Mvg,ElkeContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2024-05-02-17.50.14.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921008150605] Ref. [THREAD_ID:1921008150605]

E. B.

Naar: Proximus

06/05/2024

Beste ,Kan wel zijn maar dit hebben ze nooit gezegd , t is altijd iets …Fiber aangelegd , slechtere wifi en nu bakje extra … betalen … t ging goedkoper zijn … weeral een leugen want betaal nog meer nu … want moet nog een extra abonnement pakken ….Vrees dat weggaan na zoveel jaren de enige oplossing zal zijn wat ik zeer spijtig zal vinden maar t is nu wel al altijd iets geweest

Proximus

Naar: E. B.

08/05/2024

Beste,Onze excuses voor de misverstanden rond het al dan niet gratis digitaal abonnement op het laatste nieuws, maar dit zijn de voorwaarden en daar kan niets aan veranderd worden.Wat betreft de problemen met installatie van Fiber en het extra aanrekenen van de wifi bosster, heb ik een tegemoetkoming aangemaakt. Momenteel had u tot juli 2024 een korting toegekend gekregen van 5 euro op uw internetabonnement,. Vanaf 01/06/2024 wordt deze aangepast naar 10 euro koriting op uw internet en dit loopt tot 31/05/2025.Hopend u voldoende info gegeven te hebben,Mvg,ElkeContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2024-05-06-17.02.12.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921008229892] Ref. [THREAD_ID:1921008229892]

E. B.

Naar: Proximus

09/05/2024

Ok bedankt voor de tegemoetkoming


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform