Terug

Proximus opzet

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. D.

Naar: Proximus

19/12/2023

Beste, ik bestelde (na 20 jaar Orange) een Proximus pakket. Installateur kwam niet op afgesproken datum 8 december. Proximus beslist zelf dat het 15 januari wordt, zonder uitleg. Daarnaast krijgt mijn zoon sinds overgang naar Proximus een 20 tal telefoontjes van gsm nummers zoals die van u en ik. Niemand heeft hem gebeld maar hij krijgt wel de telefoonoproepen. Antwoord Proximus, verander van nummer. Het enigste wat goed ging van het aanmaken als klant en het feit dat ik 99 euro moest betalen voor een cadeau. Dat ging snel. Nadien niets meer. Reeds 6 verschillende personenen aan de lijn gehad waarvan amper de helft verstaanbaar Nederlands praat. En hun standaard antwoord we zijn bewust van het ongemak, een technieker belt u op. Er heeft mij nog niemand opgebeld. Maar zo schudden ze de klanten af. En je kan nergens terecht.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform