Terug

Proximus onderbreking dienstverlening

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. V.

Naar: Proximus

15/09/2023

BesteSinds woensdagavond is de connectie met het internet/TV diensten van Proximus verbroken. Oorzaak van deze storing zijn rioleringswerken - kabel doorgetrokken. Melding gemaakt bij Proximus. Technieker moet langskomen want servicedesk kan niet doorgeven dat probleem aan kabelbreuk ligt. Dit moet geconstateerd worden door technieker? Melding dat er op 15/9 tussen 8:30u - 12:30 technieker zal langskomen/ herstelling zal plaatsvinden???? Op 14/9 bericht dat de technieker niet meer in huis moet zijn, dat probleem gekend is.We leven anno 2023 - studerende kinderen, wifi gestuurde apparaten,...?? Proximus denkt blijkbaar nog steeds dat beschikbaarheid van hun dienst niet essentieel is... 15/9 - 12:30u nog steeds niemand gezien. Telefoontje helpdesk Proximus - automatische boodschap dat probleem ten vroegste opgelost zal zijn op 18/09 - we kunnen kiezen om via SMS op de hoogte gehouden te worden. Lijn wordt verbroken???Klantenservice laat zwaar te wensen over!!!

Berichten (3)

Proximus

Naar: J. V.

21/09/2023

Geachte heer,mevrouwHierbij bevestig dat ik de klacht van de heer Joris Verbraeken in behandeling heb genomen. Wij zullen de klant zo snel mogelijk telefonisch op de hoogte brengen van de opvolging van de klacht.MvgHet Proximus TeamContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2023-09-15-12.55.56.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921001508009]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality Ref. [THREAD_ID:1921001508009]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality

Proximus

Naar: J. V.

21/09/2023

Geachte heer,mevrouwHierbij bevestig dat ik de klacht van de heer Joris Verbraeken in behandeling heb genomen. Wij zullen de klant zo snel mogelijk telefonisch op de hoogte brengen van de opvolging van de klacht.MvgHet Proximus TeamContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2023-09-15-12.55.56.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921001508025]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality Ref. [THREAD_ID:1921001508025]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality

Proximus

Naar: J. V.

25/09/2023

Geachte heer,mevrouwDe klant is in contact met onze buitendiensten voor een oplossing.MvgHet Proximus TeamContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2023-09-15-12.55.56.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921001584168]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality Ref. [THREAD_ID:1921001584168]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform