Terug

Proximus niet van zijn woord bij stopzetting

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Opzeg

Klacht

C. K.

Naar: Proximus

11/12/2024

Geachte mevrouw/heer, Ik ben/was klant bij uw onderneming met referentie 613252238. Op september heb ik mijn contract met uw onderneming stopgezet met als ingangsdatum direct. Ik stel echter vast dat de stopzetting van mijn contract nog niet werd uitgevoerd. In dit verband zal ik toekomstige facturen uiteraard niet betalen. Daarom verzoek ik u onverwijld en uiterlijk binnen de 1 dagen de nodige rechtzettingen te doen in uw administratie. Met vriendelijke groet,


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform