Terug

Proximus neemt contracten over zonder toestemming!

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. D.

Naar: Proximus

30/04/2024

Beste, een tijdje geleden is er een verkoper van Proximus langs geweest (Jelle), we gingen de overstap maken naar proximus, maar enkel en alleen wanneer Fiber hier actief was, dit was HEEL DUIDELIJK gecommuniceerd met de verkoper dat we geen koperaansluiting wilden en dat was geen probleem. Ze zouden contact opnemen wanneer dit ging en dan zou ik met alles overstappen. Eind vorige week kregen we bericht dat er iemand onze aansluiting kwam maken op maandag, dus maandag thuis gebleven, de proximus technicus was netjes op tijd, maar kwam een koperaansluiting maken... we hebben dit netjes geweigerd en proximus zou verder contact met ons opnemen. s'avonds kregen we plots bericht dat er een aanvraag word gestuurd naar onze huidige provider om onze gsm-nummers over te dragen naar proximus. DIT WAS TOTAAL NIET DE AFSPRAAK! Dit zou pas gebeuren samen met de glasvezelaansluiting! Ik heb direct proximus gecontacteerd (wat al zeer moeilijk is, je word door hun automatisch systeem van het kaske naar de muur gestuurd) meer als een uur aan de lijn gehangen met hun en ze zouden dit voor mij oplossen. Dat is dus niet gebeurd! s'morgends geen ontvangst meer met onze simkaartjes van onze huidige provider, ze hebben ons toch overgezet naar proximus ZONDER onze toelating! Weer contact opgenomen met proximus, maar zij konden dit niet oplossen voor mij, ik moest naar mijn huidige provider bellen om mijn nummers daar weer te krijgen... . Dit gedaan, nu moet ik weer wachten op nieuwe simkaartjes, terugzetten gaat gewoonweg niet (nummerbehoud wel). ik heb een all in formule bij mijn huidige provider voor 150€/maand, door hun zou ik nog eens 56€/maand extra moeten betalen aan hun omdat ze mijn gsm-nummers hebben gepikt. Ik ben hier ondertussen al enkele uren door verloren. Ik heb hier niet de toestemming voor gegeven! Blijf netjes weg van Proximus want dit is pure oplichting! Malifide bedrijf!

Berichten (1)

Proximus

Naar: J. D.

14/05/2024

Dag mevrouw,Dag mijnheer, Hierbij bevestig ik dat alle nodige informatie werd gegeven tijdens ons telefonisch contact.Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamHebt u nog andere vragen of opmerkingen?Probeer onze online tools: www.proximus.be/support www.proximus.be/video www.proximus.be/forum www.proximus.be/vlottestartOm u zo efficint mogelijk te helpen vragen we u een factuur bij de hand te hebben. Hierop staat immers uw telefoon-/lijnnummer waarop internet en/of Proximus TV is genstalleerd.Contacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2024-04-30-10.47.23.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921008365612] Ref. [THREAD_ID:1921008365612]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform