Terug

proximus materiaal

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. D.

Naar: Proximus

05/11/2023

klantnummer proximus : 611605100 testaankoop Lidnummer: 3199500-52aankoop 26-05-2023 computer bij nieuw lidGeachte mevrouw/MeneerIn mei 2023 ben ik klant geworden bij proximus .Er was een actie als nieuwe klant dat je met vergoeding een laptop kunt erbij kopen voor 200 euro en de andere betaalde proximus .Ik ben daar op ingegaan omdat ik deze ook kon gebruiken .Ik ben nu al 2 dagen bezig om iemand mij te helpen omdat deze laptop overhit is bij gebruik en alleen kunt gebruiken met bedrading in stop contact .Bij proximus heb ik gisteren 7 oproepen gedaan en wordt van hier naar daar gestuurd . ze hadden mij een andere nummer gegeven 0800 90 790 waar ze ook mij niet konden helpen .ze stuurde mij terug naar de klantendienst ,maar ik reageerde dat is al heel de dag is dat ik aan de lijn ben met proximus klantendienst en dat ze mij naar de technische dienst 0800 lijn stuurde .Die mevrouw stelde dan ook voor om naar de winkel te gaan .Maar zonder mijn dossier te openen en ik mijn uitleg volledig deed ,zei personeel dat ze mij niet kunnen helpen, daar stond ik dan .Ik heb hem gevraagt om na te kijken wat de openstaande saldo was van de laptop als ik proximus verlaat omdat we niks anders al gehad hebben als problemen en ze deelde dan ook mee dat ik verplicht ben om 2 jaar te blijven .zoals geen beeld 6 dagen op mijn 2 decorders of internet die zoals nu nog boven altijd wegvalt , abonnement van netflix en disney die niet gaat en dit 2 maanden . Als ik er naar netflix belde betaalde proximus niet de rekening naar netflix. Bij deze toeval heb ik na 2 maanden alles opgezegd. en apparte abonnementen genomen .hierbij voeg ik de gegevens erbij van de laptop en ook de betaling dat ik in oostende heb gedaan .Wij zijn het beu van de slechte diensten van proximus en wij zijn ook werkmensenik zou liever min contract stop zetten ,we zin bedrogen . maar dan ook zonder kostenMVG

Berichten (4)

Proximus

Naar: A. D.

16/11/2023

Beste,Wij hebben uw klacht goed ontvangen.voor het gedeelte i.v.m. de HP laptop die oververhit geraakt dient u contact op te nemen met de klantendienst op het nummer 026200566 of via de website.NL:s:support.hp.com/be-nl/computerWat betreft het gedeelte over de storingen interet, decoders, neflix, disney enz. wacht ik op feedback van onze technische dienst.Mvg,ElkeContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2023-11-05-12.29.55.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921003217552]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality Ref. [THREAD_ID:1921003217552]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality

Proximus

Naar: A. D.

24/11/2023

Beste,Klant heeft telefonisch bevestigd dat ze geen gebruik meer maken van Netlix en Disney via Proximus.Voor de herstelling van de lapotp dient de klant zich te melden via HP (gegevens doorgegeven via mail)Mvg,ElkeContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2023-11-05-12.29.55.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921003468835]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality Ref. [THREAD_ID:1921003468835]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality

A. D.

Naar: Proximus

24/11/2023

Ik ben niet tevreden . De diensten werken niet zoals het hoort ook . Vinden jullie dit normaal dat ik 30 telefoongesprekken moeten doen heb voor ik ben geholpen . Zoek het zelf uit . Heel jammer. Allemaal op mijn kosten . Op deze manier is het gemakkelijk klanten binnen halen . Allemaal bedrog . Als mijn 2 jaar voorbij zijn ben ok direct weg . Bedriegers zijn het proximus team

Proximus

Naar: A. D.

04/12/2023

Beste,Hierbij bevestig ik, dat u ook een dossier heeft geopend via de Ombudsdienst voor Telecommunicatie. U zal dan ook de antwoordelementen via dat kanaal ontvangen.Hierbij sluit ik dan ook het Testaankoop dossier af.Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,ElkeContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2023-11-24-14.29.54.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921003772072]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality Ref. [THREAD_ID:1921003772072]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform