BesteIn september bestelden we een Proximus abonnement TV en internet.Op 29/09 - eerste afspraak met technieker. De buitenkabel heeft een kortsluiting,is kapot,dient gerepareerd te worden.18/10 - dan pas nieuwe afspraak. Techniekers komen langs om de kabel te repareren,maar de netwerkdiensten van Proximus liggen plat! Ze kunnen geen meting uitvoeren en het heeft dus geen zin om zelfs de kabel te lassen/te repareren.25/10 - derde afspraak: geen technieker die zelfs langskomt!28/11 - Proximus belt om de afspraak te annuleren op de dag zelf. Geen technieker in de regio?!01/12 - de technieker belt dat hij onderweg is. Wanneer we vragen dat als hij weet dat de kabel aan de buitenkant dient te worden gerepareerd,valt hij uit de lucht! Hij zegt dat hij van niets afwist,en doet dan zelfs de moeite niet om op te dagen!Ik krijg meteen een sms van Proximus dat zegt dat de nieuwe afspraak pas op 12/12 is?!!?? Dit zonder overleg met ons, noch op voorhand te hebben gebeld!Alweer twee weken wachten?!Ik heb DRIEMAAL met Proximus gebeld voor de afspraak van 01/12, om te zeggen dat de internet/telefoonkabel moest gerepareerd worden. Zelfs via hun chat. Zowel in het Frans als in het Nederlands. Steeds een andere persoon aan de lijn die mij verzekerde dat 'het nodige gedaan zal worden, zelfs één dat zei dat hun techniekers professionals waren! De klant niet opbellen, zelfs niet komen opdagen uit respect voor de klant dat thuis zit te wachten, of voor niets komen omdat ze niet over het juiste materiaal/informatie beschikken, noem ik alles behalve professioneel.We gaan niet akkoord met hun eenzijdige vastgelegde afspraak van 12/12. We willen deze zaak nu ASAP geregeld zien.We zien Proximus eindelijk professioneel en serieus reageren.We moeten een lasser hebben, de kabel dient gerepareerd te worden. Hoe moeilijk kan dit voor hen zijn om de juiste mensen voor de juiste werken te sturen?De dag zelf zien we ook de installatie van de bbox op de televisie, zodat we hiervoor niet weer eens dagen of weken moeten wachten.Gezien de vele nutteloze dagen die we thuis verplicht (tevergeefs) hebben moeten wachten - ondanks ons werk -en familieleven - alsook de talloze telefoontjes, zien we graag een commerciële geste tegemoet voor de vele geleden ongemakken.September besteld, nu december en nog NIKS. Een snelle en goede service noem ik dit toch niet.MbgFiorella