Geachte mevrouw/heer,
Ik ben de houder van een contract voor internetlijn & televisieabonnement - mét toevoeging van voetbal - bij Poximus, met klantnummer 1076955.
Sinds de laatste maanden zijn er blijkbaar problemen? waardoor ik geen gebruik meer kan maken van de betaalde contract-diensten: met name voetbal -specifiek het Jupiler Proleague etc ...
Ik heb het probleem gemeld bij Poximus via een online-formulier - zonder enig verder resultaat of oplossing tot op heden.
Er is van bij Proximus ook GEEN ENKELE DUIDING EN/OF AANPASSING VAN DE ABONNEMENTSSOMMEN. Enkel volledige stilte?? Wél krijg ik maandelijks nog steeds dezelfde faktuur voor het volledige abonnementsbedrag inclusief het voetbalabonnement ??
Ik verzoek alsnog om een héél spoedige- en definitieve gedetailleerde duiding- én oplossing van het probleem, inclusief een onmiddelijke terugbetaling van de niet geleverde contractuele diensten.
Indien ik binnen de 15 kalenderdagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, behoud ik mij het recht voor om eventueel juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen.
Met vriendelijke groet