Terug

Proximus internetverbinding - Fiber

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. S.

Naar: Proximus

27/11/2023

Beste, Met Fiber niets dan last. De manier waarop ik werd gecontacteerd rees reeds vele vragen op. Iedereen zou op fiber moeten overgaan, er is geen ontsnappen meer aan. De installatie gebeurde op 12 oktober 2023. Er werd niet vermeld waar die installatie zou komen, je moet onmiddellijk beslissen waar er dan in je muur wordt geboord... Met als gevolg een slordige installatie.Het verhaal wordt stilaan een nachtmerrie, we zijn eind november en sinds mijn buurman fiber heeft laten installeren wordt elke keer mijn verbinding verbroken. Al ettelijke keren heb ik de klantendienst opgebeld. De eerste technieker liet me weten dat het een technisch probleem is, dat bij proximus ligt en hij het niet kan oplossen (afwimpeling?). Bij proximus krijg ik steeds weer een andere technieker opgestuurd. De klantendienst luistert niet naar wat ik te zeggen heb: dat een nieuwe technieker niets zal uitmaken en het de installatie is die nagekeken moet worden. Straatje zonder eind...Dat is nog niet alles... Omdat ik geen gebruik kan maken van internet ben ik ook genoodzaakt data bij aan te kopen om dan mobiel internet te kunnen gebruiken. Een dure affaire. Ook betaal ik 64,22€ ipv 60,99€. Een dure prijs voor brol als je het mij vraagt. Na dit alles wil ik zeer graag een klacht indienen, maar hoe... Via de telefoon waar je dan wordt doorverbonden naar ...? Ohja een triestig muziekje op de achtergrond. Ik heb heel veel zin om een andere provider op te zoeken, na eerst een compensatie te krijgen voor al deze problemen. Het antwoord van proximus: ohja goed idee mevrouw, een compensatie, maar eerst zullen we uw problemen oplossen. Dan zal u een compensatie krijgen. Nice try.1 tip: laat fiber links liggen.

Berichten (2)

Proximus

Naar: L. S.

30/11/2023

Beste,Naar aanleiding van dit dossier, zijn we een onderzoek gestart, van zodra ik meer weten neem ik contact op.Voorlopig heb ik reeds een rechtzetting aangemaakt voor de 2 x 500MB extra die besteld was op gsmnummer0476576726 en een rechtzetting aangemaakt op uw aanrekeingen voor de abonnementsgelden van internet fiber.7393400965 - 61,71 euro.Via onze dienst storingen gaan we 1 TB activeren op uw gsmnummer zodat u voort kan zolang het probleem niet is opgelost, u krijgt hiervan een bevestiging via SMS.MvgElkeContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2023-11-27-21.51.19.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921003649764]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality Ref. [THREAD_ID:1921003649764]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality

Proximus

Naar: L. S.

04/12/2023

Beste,Bij nazicht door onze technische diensten blijkt de fiber volledig zuiver.Er zijn ook geen aanwijzingen voor wifi problemen, al de toestellen staan momenteel op de 5.0ghz, zonder problemen.Op het internet is een onderbreking te zien op 23/11/2023, wat overeenkomt met een reboot van de modem.Als tegemoetkoming heb ik een maand abonnementsgeld gecrediteerd de kosten voor 2 x 5 euro voor de aankoop van 500Mb gecrediteerd op de volgende aanrekening.Mvg,ElkeContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2023-11-27-21.51.19.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921003775005]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality Ref. [THREAD_ID:1921003775005]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform