Beste, Met Fiber niets dan last. De manier waarop ik werd gecontacteerd rees reeds vele vragen op. Iedereen zou op fiber moeten overgaan, er is geen ontsnappen meer aan. De installatie gebeurde op 12 oktober 2023. Er werd niet vermeld waar die installatie zou komen, je moet onmiddellijk beslissen waar er dan in je muur wordt geboord... Met als gevolg een slordige installatie.Het verhaal wordt stilaan een nachtmerrie, we zijn eind november en sinds mijn buurman fiber heeft laten installeren wordt elke keer mijn verbinding verbroken. Al ettelijke keren heb ik de klantendienst opgebeld. De eerste technieker liet me weten dat het een technisch probleem is, dat bij proximus ligt en hij het niet kan oplossen (afwimpeling?). Bij proximus krijg ik steeds weer een andere technieker opgestuurd. De klantendienst luistert niet naar wat ik te zeggen heb: dat een nieuwe technieker niets zal uitmaken en het de installatie is die nagekeken moet worden. Straatje zonder eind...Dat is nog niet alles... Omdat ik geen gebruik kan maken van internet ben ik ook genoodzaakt data bij aan te kopen om dan mobiel internet te kunnen gebruiken. Een dure affaire. Ook betaal ik 64,22€ ipv 60,99€. Een dure prijs voor brol als je het mij vraagt. Na dit alles wil ik zeer graag een klacht indienen, maar hoe... Via de telefoon waar je dan wordt doorverbonden naar ...? Ohja een triestig muziekje op de achtergrond. Ik heb heel veel zin om een andere provider op te zoeken, na eerst een compensatie te krijgen voor al deze problemen. Het antwoord van proximus: ohja goed idee mevrouw, een compensatie, maar eerst zullen we uw problemen oplossen. Dan zal u een compensatie krijgen. Nice try.1 tip: laat fiber links liggen.