Terug

Proximus internet download 40 Mbps

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

H. S.

Naar: Proximus

23/06/2023

Beste, Ik bestelde bij Prosimus een geheel abonnement met een beloofde internet van 100Mbps, 2 GSM's en een televisie-aansluitingNu blijk ik amper 35 a 40 download te krijgen. Hun verhaal is dat er slecht 50 in mijn straat geleverd kan worden.Dit werd niet door hen gecontroleerd voor ze mijn oprit openbraken.Nu vroeg ik hen om een oplossing en die bestaat er blijkbaar niet. Mij een vergoeding voorstellen voor de geleden schade en alles terug in orde maken bij mijn vorige leverancier stellen ze me niet eens voor.Ik moet het maar doen met een download van amper 40 mer 2 kids die gamen, 1x internet en ik op de pc.Proximus verwijst naar zijn voorwaarden waar in staat dat het max. 100 Mbps is en zij niets meer kunnen doenIk weiger dit te aanvaarden. Zij zullen mij een tegemoetkoming moeten voorstellen.Mensen aansluiteen zonder enige controle en dan zeggen: het is wat het is, zo werkt dat toch nietIk had van een instantie als proximus echt wel anders verwacht. Dit is er echt over

Berichten (1)

Proximus

Naar: H. S.

12/07/2023

Dag mevrouw ,, Dag mijnheer,Hierbij bevestig ik, dat aan de klant, alle nodige informatie werd gegeven via de voice mail.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2023-06-23-10.17.10.000000 ======Ref. [THREAD_ID:192999373039]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality Ref. [THREAD_ID:192999373039]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform