Klacht
F. V.
Naar: Proximus
Voor de tweede maal op minder dan een halfjaar zit ik zonder vaste telefoonverbinding, internet of TV bij Proximus. Contact met klanten- en klachtendienst levert niets op, zelfs geen datum wanneer de herstelling kan ingepland worden: te weinig lassers! Telefonisch, chat of mail: ik raak niet verder dan de eerstelijnsoperatoren, die de onmacht toegeven...De eerste maal, augustus 2023, heb ik de ombudsdienst ingeschakeld, Proximus kreeg 10 werkdagen om te reageren, maar geen reactie... Nogmaals en na herhaaldelijk aandringen, kreeg ik contact met de verantwoordelijke voor de lassersploeg en na meer dan een maand uiteindelijk het herstel van de verbinding.We hebben ditmaal wel hotspot (die soms uitvalt) gekregen op de gsm van mijn echtgenote, zodat we op het internet kunnen. Soms moet zij van thuis uit werken,soms niet: dan zit ik als kankerpatiënt wel zonder internet omdat zij die gsm dient mee te nemen naar het werk...
Berichten (15)
Proximus
Naar: F. V.
Geachte heer,mevrouwHierbij bevestig ik dat ik de klacht van de heer Van Houtte Frans in behandeling heb genomen. Wij zullen de klant zo snel mogelijk telefonisch op de hoogte brengen an de opvolging van de klacht.MvgHet Proximus TeamContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2024-01-22-12.11.14.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921005248099] Ref. [THREAD_ID:1921005248099]
Proximus
Naar: F. V.
Geachte heer,mevrouwWij hebben getracht de klant Frans Van Houtte telefonsich te contacteren,momenteel is zijn klacht nog in behandeling bij onze lasdiensten,de klant zal hiervoor nog gecontacteerd worden.MvgHet Proximus TeamContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2024-01-22-12.11.14.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921005248820] Ref. [THREAD_ID:1921005248820]
F. V.
Naar: Proximus
"onze lasdiensten,de klant zal hiervoor nog gecontacteerd worden."Graag verneem ik per kerende wanneer dit zal gebeuren, en vooral wanneer zal de herstelling uitgevoerd zijn?
Proximus
Naar: F. V.
Geachte heer,mevrouwHierbij bevestig ik dat ik de klacht van de heer Frans Van Houtte in behandeling heb genomen. Wij zullen de klant zo snel mogelijk telefonisch op de hoogte brengen van de opvolging van de klacht.MvgHet Proximus TeamContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2024-01-24-10.36.53.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921005424223] Ref. [THREAD_ID:1921005424223]
Proximus
Naar: F. V.
Geachte heer,mevrouwWij hebben ondertussen de heer Frans Van Houtte telefonisch op de hoogte gebracht van zijn opvolging van zijn dossierMvgHet Proximus TeamContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2024-01-24-10.36.53.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921005424408] Ref. [THREAD_ID:1921005424408]
F. V.
Naar: Proximus
Sinds dinsdag 30/01 zijn de speurders en de lassers bezig met het herstel van onze telefoonverbinding, waarvoor dank.Donderdagavond 01/02 hadden we vaste telefonie in werking en ook internet en tv functioneerden, zij het heel gebrekkig. Vrijdag zijn de herstelwerkzaamheden verder gegaan en vermoedelijk, vrees ik, ook afgesloten. De herstellers hebben zeker hun best gedaan, maar ik stel vast dat vrijdagavond tussen 20u en 21u30 er minstens 10 onderbrekingen waren die soms 2 minuten duurden, ook wel soms veel langer. Volstrekt onaangenaam meer nog, frusterend…Op internet werken is ook al helemaal een ramp met die voortdurende onderbrekingen.Ik reken verder op jullie bereidwilligheid om een definitief eind te maken aan deze al te langdurende problemen
Proximus
Naar: F. V.
Geachte heer,mevrouw,Hierbij bevestig ik dat ik de klacht van de heer Van Houtte Frans in behandeling heb genomen. Wij zullen de klant zo snel mogelijk telefonisch op de hoogte brengen van de opvolging van de klacht.MvgHet Proximus TeamContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2024-02-03-10.20.09.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921005633654] Ref. [THREAD_ID:1921005633654]
Proximus
Naar: F. V.
Geachte heer,mevrouwWij hebben ondertussen meneer Van Houtte Frans telefonisch gecontacteerd en hem op de hoogte gebracht,dat men nog steeds bezig is op het terrein voor zijn lijn (internet en telefoon),klant ook intern doorverbonden met onze sales afdeling voor vragen ivm zijn Fiber aansluiting.MvgHet Proximus TeamContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2024-02-03-10.20.09.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921005633824] Ref. [THREAD_ID:1921005633824]
F. V.
Naar: Proximus
Dank voor de inspanningen voor het herstel van de lijn. Het leek dat sinds gisteren de lijn herwteld was, putten liggen nog open. Nu stel ik vast dat de lijn niet naar behoren werkt en voor langere tijd onderbroken is... Ik stuur dit bericht via de gebuur (telenet)
F. V.
Naar: Proximus
Door de herhaalde en onverwachte langdurende onderbrekingen van het wifi netwerk vandaag, is mijn gsm (payandgo) onverwacht, ongecontroleerd en ongemerkt op mobiele data overgesprongen. Omdat ik onder de €5 zat kreeg ik een signaal. Naast alle andere ongemakken ben ik ineens nog eens zo'n €15 armer. Ik kijk er naar uit wanneer ik bericht zal krijgen dat alles in orde is. Trouwens na het laatste telefoontje van de technische dienst werd ik doorgeschakeld naar de klantendienst omdat ik een vraag had over de willekeur van de Fiber (Besix unitec) bij aanleg van de kabel in mijn voortuin naar de huisgevel . De operator zou het onderzoeken en mij terugbellen hoe proximus mij in deze kon ondersteunen: ik wacht nog op dat telefoontje...
Proximus
Naar: F. V.
Geachte heer,mevrouwHierbij bevestig ik dat ik de klacht van de heer Van Houtte Frans in behandeling heb genomen. Wij zullen de klant zo snel mogelijk telefonisch op de hoogte brengen van de opvolging van de klacht.MvgHet Proximus TeamContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2024-02-08-17.26.42.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921005775582] Ref. [THREAD_ID:1921005775582]
Proximus
Naar: F. V.
Geachte heer,mevrouwWij hebben ondertussen telefonisch contact gehad met de heer Van Houtte,en hem met de sales afdeling doorverbonden voor de compensatie van zijn pay and go,alsook voor zijn vraag die nog niet beantwoord werd ivm de fiber.MvgHet Proximus TeamContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2024-02-08-17.26.42.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921005776888] Ref. [THREAD_ID:1921005776888]
F. V.
Naar: Proximus
Eindelijk heb ik opnieuw tv, internet en vaste telefoon, waarvoor dank. De technieker is, niet op mijn vraag, maar in het kader van het verder afhandelen van de herstelling, vanmorgen langs gekomen. Ik zie in de nota van de uitgevoerde werken die ik per mail kreeg dat er €85 aangerekend wordt. Van willekeur en machtsmisbruik gesproken! Ik neem contact op met de facturatiedienst en men zegt dat ze niets kunnen doen omdat het nog niet in hun systeem zit en dat ik volgende maand maar eens moet terugbellen. Na stevig aandringen en wijzen op het ongerijmde van deze manier van handelen, heeft men mijn beloofd met een kredietnota en terugbetaling de zaak te regelen. Je zal merken dat mijn ongenoegen groot is: voor de tweede maal in een halfjaar meer dan een maand afgesneden van de buitenwereld en er nog voor moeten betalen ook om het geregeld te krijgen... de wereld op zijn kop!!!Van de beloofde compensatie: "doorverbonden voor de compensatie van zijn pay and go" ook nog niets gezien...
Proximus
Naar: F. V.
Geachte heer,mevrouwHierbij bevestig ik dat ik de klacht van de heer Van Houtte in behandeling heb genomen. Wij zullen de klant zo snel mogelijk telefonisch op de hoogte brengen van de opvolging van de klacht.MvgHet Proximus TeamContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2024-02-15-10.22.14.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921006153025] Ref. [THREAD_ID:1921006153025]
F. V.
Naar: Proximus
"Wij zullen de klant zo snel mogelijk telefonisch op de hoogte brengen van de opvolging van de klacht"Na één week antwoorden dat we je zo snel mogelijk op de hoogte brengen van de opvolging.'t Is toch niet om te lachen?
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten