Terug

Proximus geen internet en tv

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. T.

Naar: Proximus

12/02/2024

Op woensdag 7 feb 2024 hadden we plots geen internet en tv dan chat dienst Proximus gecontacteerd probleem niet beholpen donderdag gebeld dat bepaalde functies overlopen niet geholpen gingen een technieker sturen vrijdag tussen 12 u30 en 17 u verlof genomen voor thuis te zijn geen technieker gekomen we bellen terug naar Proximus stellen voor andere afspraak te maken voor maandag 12 feb tussen 8 u 12u 30 ok terug verlof genomen belt de technieker half uur tevoren heeft hij ons buitenverblijf adres doorgekregen dus verkeerd en gaat hij niet komen want moet andere technieker zijn dichter bij Deurne ik bel nogeens naar Proximus die beloofd dan dat er tussen 12 u 30 en 17 u ne technieker gaat langskomen anders zijds proberen ze telkens vanop af stand om het te herstellen dat telkens mislukt dat dan heel raar is dat ze dan een technieker sturen naar mijn buitenverblijf nu weer geen technieker gezien krijg plots een sms dat er een technieker dan dinsdag tussen 8 en 12 u 30 gaat langs komen link voor afspraak aan te passen werkt niet en zonder onze toestemming afspraak wijzigen wij zijn ook werkende mensen die verlof moeten nemen aangezien zo al 2 verlofdagen al genomen voor technieker die niet komt opdagen en ondertussen zijn we 5 dagen verder zonder tv en internet

Berichten (2)

Proximus

Naar: N. T.

13/02/2024

Geachte heer,mevrouwHierbij bevestig ik dat ik de klacht van mevrouw Thomassen in behandeling heb genomen. Wij zullen de klant zo snel mogelijk telefonisch op de hoogte brengen van de opvolging van de klacht.MvgHet Proximus TeamContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2024-02-12-17.41.30.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921005874479] Ref. [THREAD_ID:1921005874479]

Proximus

Naar: N. T.

13/02/2024

Geachte heer,mevrouwWij hebben ondertussen de klant mevrouw Thomassen telefonisch kunnen verder helpen,techniekers zijn ter plaatse,en de compensatie werd aangevraagd voor haar.MvgHet Proximus TeamContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2024-02-12-17.41.30.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921005874855] Ref. [THREAD_ID:1921005874855]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform