Beste, op 23/07/2020 vroeg ik een contract aan bij Proximus voor een nieuwe aansluiting voor internet en TV. Omdat wij pas in de herfstvakantie zouden inhuizen (renovatie woning) vroegen we om de installatie eind oktober uit te voeren, wat geen probleem was voor Proximus. Op 30/07/2020 kreeg ik een datumvoorstel voor de installatie, namelijk 23/10/2020, waarvoor ik ruimte maakte in mijn werkschema. Die dag kwam effectief de technieker van Proximus, maar hij meldde direct dat hij niets kon doen omdat er een fietspad loopt voor ons huis waarvoor een vergunning nodig is om dit open te breken voor de nieuwe aansluitkabel. De vergunning was niet aangevraagd door Proximus en zodoende moest de uitvoering naar een latere datum doorschuiven. Ik heb toen op aanraden van de technieker direct gebeld naar de klantendienst om een nieuwe datum vast te leggen, namelijk 30/10/2020 (een week later), wat voor ons in orde was.Op 27/10/2020 kreeg ik zonder verder contact met Proximus opeens een nieuwe installatiedatum bevestigd, namelijk 12/11/2020. Hierop heb ik contact opgenomen met de klantendienst van Proximus met de vraag of dit niet vroeger kan omdat wij al eerder inhuizen en wij verplicht moeten telewerken owv COVID-19. Tijdens dit gesprek werd de installatiedatum vervroegd naar 04/11/2020.Op 02/11/2020 kreeg ik telefoon van de klantendienst van Proximus dat de vergunning voor de werken in het fietspad nog niet verkregen is en dat de installatiedatum verlaat wordt naar 25/11/2020. Omdat dit voor ons niet haalbaar is met oog op het verplicht telewerk, vroegen wij of er vanuit Proximus een oplossing mogelijk is om ons tijdelijk verder te helpen. De klantendienst gaf aan dat zij dit gingen bekijken en mij zouden terug contacteren.Op 04/11/2020 had ik nog niets gehoord van Proximus en heb ik de klantendienst zelf gebeld met de vraag wat Proximus kan doen om ons tijdelijk verder te helpen. Proximus gaf aan dat omdat wij nog geen vast aansluitpunt hebben, zij niets kunnen doen voor ons. Ik heb zelf voorgesteld of Proximus een modem kan voorzien met een 4G-antenne waarvoor geen fysieke aansluiting nodig is, maar dat was voor Proximus geen optie. Ik heb dan aangegeven dat wij het contract van onbepaalde duur wensen stop te zetten. Proximus gaf aan dat zij omwille van een laattijdige annulatie van onze kant ons een bedrag van 59,99euro moeten aanrekenen. Gezien de historiek, de nalatigheid van Proximus en het feit dat de installatiedatum pas binnen 3 weken valt, gaf ik aan dat ik deze kost betwist en niet wens te betalen. Proximus houdt echter voet bij stuk en net nadat het gesprek was afgelopen kreeg ik de bevestiging via mail dat het contract geannuleerd is, maar dat er een kost van 59,99euro moet betaald worden.Gezien de gehele historiek wil ik via deze weg mijn beklag doen over de werkwijze van Proximus en vragen dat Proximus zijn annulatiefactuur volledig crediteert.Bovendien vind ik in de algemene voorwaarden en op de support-pagina's van hun website geen artikelen terug waaruit blijkt dat Proximus ons een annulatiekost kan aanrekenen.