Terug

Prox/Scar berekening abonnement

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Factuur

Klacht

R. M.

Naar: Proximus

23/08/2024

Beste, mijn factuur van augustus bevat een wijziging van de facturatieperiode voor het abonnement van de voorbije maand naar de lopende maand. Gezien mijn abonnement gaat over EUR 8,00 per maand, wordt een bijkomende maand aangerekend PER DAG, zodat EUR 4,13 wordt vermeld. Die "dichterlijke vrijheid", voor mij "slechts" EUR 0,13 brengt op de tienduizenden abonnees wel ettelijke duizenden euro op. Voor mij is een halve maand, zowel in februari, juni of juli EUR 4,00. Ze reageren alsof ik de bijlagen niet goed gelezen heb. Zie mails in dat verband als bijlage

Berichten (1)

Proximus

Naar: R. M.

02/09/2024

Dag mevrouw,Dag mijnheer, Hierbij bevestig ik dat er een creditnota werd opgesteld van €4.13.Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Het Scarlet-teamOm u zo efficiënt mogelijk te helpen vragen we u een factuur bij de hand te hebben. Hierop staat immers uw telefoon-/lijnnummer waarop internet en/of Proximus TV is geïnstalleerd.Connect with us on:===== Received from klachten@test-aankoop.be on 2024-08-23-02.00.45.000000 ======‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ Ref. [THREAD_ID:1921011342120]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform