Terug

Protestering factuur - nog steeds geen gerstelling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

T. M.

Naar: Masser NV

24/01/2022

Geachte,Op 12 april 2021 werd er door u offerte, met kenmerk OFFER6944, opgemaakt om onze warmtepomp te herstellen. Offerte werd door ons voor akkoord ondertekend op 21 april 2021.Technieker kwam vervolgens op 6 mei ter plaatse en op 9 mei ontvingen wij factuur.Deze factuur werd per aangetekende zending op 12 mei 2021 geprotesteerd omdat de herstelling gebrekkig en onvolledig werd uitgevoerd. De warmtepomp werkte nog steeds niet naar behoren met als gevolg dat wij nog steeds zonder verwarming zaten op de bovenverdieping. Na nog een 3-tal interventies op 26 mei, 11 augustus en 24 augustus 2021 was de warmtepomp nog steeds niet hersteld. Plots blijkt dat er nog een ander stuk, de oververhitter, moest vervangen moet worden. Hiervoor werd offerte opgemaakt. Wij hebben offerte niet ondertekend voor akkoord omdat wij van mening zijn dat de technieker dit van begin af aan had moeten zien en ook op die manier op de oorspronkelijke offerte had moeten vermelden.Op 20 januari 2022 ontvingen wij van u een schrijven waarin u voorstelt dat wij de factuur moeten vereffenen en u vervolgens de oververhitter komt vervangen ten uwen laste. Indien wij niet akkoord gaan met dit voorstel wordt er gevraagd voor ons akkoord om het reeds vervangen materiaal te recupereren alsook 1,5 kg koelmiddel.Indien geen reactie van ons wordt er gedreigd met juridische stappen.Wij vragen u met aandrang om eerst de oververhitter op uw kosten te vervangen. Indien blijkt dat de installatie dan opnieuw naar behoren werkt zullen wij onmiddellijk overgaan tot betaling van factuur VFTEC2024327.Hoogachtend

Berichten (1)

Masser NV

Naar: T. M.

26/01/2022

Geachte,Wij hebben de klacht van klanten M. Kersemans-Moons via uw klachtenbox ingoede orde ontvangen.Bij dezer bevestigen wij u ons standpunt dat reeds werd overgemaakt aanbovenvermelde klanten per brief en per mail nml. dat wij eerst de betalingvan de reeds opgemaakte en vervalde factuur mbt de vervanging van deontspanner verwachten vooraleer over te gaan tot de vervanging van deoververhitter.Enkel na ontvangst van de betaling, zullen wij deze werken uitvoeren.Deze werken zullen dan verder ten onze laste worden genomen wat op zich kanbeschouwd worden als een commerciele tegemoetkoming zonder enige nadeligeerkentenis van onzentwege.Met beleefde groeten.Bernard Braekers,Directie. ---------- Forwarded message --------- Garantisans virus. www.avg.com--  ****Please consider your environmental responsibility before printing this e-mail  ****    ****The content of this e-mail message does not constitute a commitment of the company. This e-mail and any attachments thereto may contain information which is confidential and/or protected by intellectual property rights and are intended for the intended recipient only. Any use of the information contained herein ( including, but not limited to, total or partial reproduction, communication or distribution in any form ) by persons other than the designated recipient(s) is prohibited. If an addressing or transmission error has misdirected this e-mail, please notify the author, either by telephone or by e-mail and delete the material from any computer.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform