Geachte,Ondanks eerdere mailcommunicatie op 19/12/2022 waarbij uw factuur VF230216 werd geprotesteerd, weigert u een creditnota op te maken voor zogezegd onnodige voorrijkosten.- op 14/12/2022 stuurt u een mail met een vraag om het onderhoud van onze CV-ketel te laten doorgaan op maandag 19/12/2022, waarbij u om bevestiging vraagt- op 16/12/2022 heb ik een antwoord gestuurd per mail dat ik met 19/12/2022 akkoord kon gaan op voorwaarde dat uw technieker voor 11u kon langskomen. In dezelfde mail heb 3 andere data opgegeven indien dit niet zou lukken voor maandag 19/12/2022 voor 11u. Mijn mail eindigt met Alvast bedankt voor uw bevestiging . Dit is mijns inziens een duidelijke vraag voor een bevestiging die van uw kant moest komen, welke niet gebeurd is en waarbij ik de conclusie heb getrokken dat ik dan ook niet aanwezig moest zijn op maandag 19/12/2022 voor 11u, daar ik mijn tijd niet nodeloos wenste te verliezen aan wachten op een technieker die misschien wel, misschien niet zou komen.- op 19/12/2022 vind ik 's avonds een briefje in de bus dat uw technieker is langs geweest.- op 19/12/2022 heb ik 's avonds direct een reply all op de mail gestuurd met de vraag waarom u toch was langs gekomen, dit terwijl er GEEN bevestiging van uw kant gekomen was dat die onderhoudsbeurt toch zou plaats vinden op maandag 19/12/2022.- op 20/12/2022 's ochtends mailt u mij terug dat u niet akkoord bent en tegelijk stuurt u een factuur voor de onnodige voorrijkosten die mijns inziens nog steeds te wijten zijn aan een risico dat uw bedrijf genomen heeft om toch langs te komen, vermits u geen uitdrukkelijke bevestiging heeft gestuurd.- op 20/12/2022 's avonds mail ik u terug dat ik deze factuur VF230216 protesteer op basis van het reeds aangehaalde argument dat u geen bevestiging heeft gestuurd dat u voor maandag 19/12/2022 voor de optie voor 11u zou kiezen- op 22/12/2022 heeft u teruggereageerd met info@gerechtsadvocaat.be in kopie dat u bij uw standpunt blijft.- op 23/12/2022 heb ik hier op gereageerd na telefonisch overleg met de juridische dienst van Testaankoop. Hierop heb ik u de algemene voorwaarden van uw bedrijf gevraagd en u er tevens op gewezen dat dit NOCh op uw mailfactuur, NOCH op uw website terug te vinden was. Hierop is echter van uw kant totaal geen reactie meer gekomen.- op 10/2/2023 stuur ik een herinneringsmail ervan uitgaande dat u alsnog een creditnota zou opmaken.- op 13/2/2022 reageert u dan plotseling weer wel met een argumentatie die niet correct is en bovendien maar de helft van de waarheid weergeeft. U beweert zelfs dat ik rookgordijnen optrek wat te gek is voor woorden natuurlijk. Als u mijn antwoord in de mail van 16/12/2022 immers CORRECT EN VOLLEDIG had gelezen - dus niet een halve mail - dan was deze ganse discussie niet nodig geweest. Bovendien bent u in uw reactie per mail vandaag 13/2/2023 nog van oordeel om mij de les te moeten spellen dat indien het 2-jaarlijks onderhoud niet zou gebeuren, u afziet van elke mogelijke verantwoordelijkheid. Ik ben er mij wel degelijk van bewust wat mijn verantwoordelijkheden zijn m.b.t. het 2-jaarlijks verplichte onderhoud.1. Ik heb sinds u de installatie in december 2016 heeft gedaan, al verschillende keren ZELF moeten bellen om de onderhoudsbeurt aan te vragen, terwijl dit een spontane actie zou moeten zijn van een service-afdeling van een bedrijf om haar klanten te contacteren. 2. Even terzijde: ik heb bovendien nog de tijd tot en met 8/12/2023 om een nieuwe onderhoudsbeurt te laten verrichten. Blijkbaar is de servicebeurt die jullie verricht hebben op 9/12/2021 niet in jullie systeem geregistreerd geweest. Hoe is dat mogelijk? Ofwel duidt dit op een niet correcte interne opvolging/registratie binnen Klimatec welke klanten wel en niet gecontacteerd moeten worden voor een onderhoud van de CV-ketel? Ofwel wijst dit misschien op overbodige onderhoudsbeurten proberen uit te voeren - want de eindklant die volgt dat meestal toch niet echt op - om zo aan nieuwe inkomsten te kunnen geraken? Ik laat uw bedrijf nog even het voordeel van de twijfel. Maar moest u denken dat ik bluf, van deze laatste onderhoudsbeurt op 9/12/2021 heb ik formeel bewijs dat u die heeft uitgevoerd op foto. Fotomateriaal wordt opgestuurd naar Testaankoop. Bij deze is uw bedrijf dus ook nog steeds verantwoordelijk t.e.m. 8/12/2023 indien er bij een brand een oorzaak gevonden zou worden die te wijten is aan een gebrekkig onderhoud. 3. Wat betreft de eerder uitgevoerde onderhoudsbeurten door uw bedrijf, heb ik bij de ontvangst van de bijhorende factuur gevraagd naar de meetresultaten van de brander. Nooit is hier echter enige reactie vanwege uw bedrijf gekomen in het verleden. Bijgevolg heb ik nooit enig meetresultaat gezien wat niet wettig is aangezien ik recht heb op die meetresultaten als consument. U blijft bij uw standpunt op basis van uw reactie per mail vandaag 13/2/2023, wat uw volste recht is. Ik blijf helaas voor u ook bij mijn standpunt. Het gaat mij niet om die 51,94€ van de geprotesteerde factuur. Neen, het gaat mij om het principe van hoe ik als klant behandeld word. Bovendien is dit niet de eerste aanvaring in de loop van de ongeveer 6 jaren samenwerking....Dit dossier inclusief het volledige verhaal van de problematiek van de installatie in december 2016 - gaat nu naar de juridische dient van Testaankoop.Hopelijk komen we finaal toch nog tot een vergelijk.HoogachtendKoen Desimpelaere