Terug

Promotie uit de kijker

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

T. D.

Naar: Telenet

21/08/2019

Beste,Begin Juni zijn mijn vriendin en ik gaan samenwonen, hierdoor moesten we ook een nieuwe internet-televisieprovider aanspreken. We kozen voor Telenet omdat de promotie 'nestverlaters' (€45/m voor 12m) ons aansprak. De online bestelling werd gedaan en de installatie was achter de rug toen we een maand later een rekening kregen van €80. Na dit na te vragen bij een verkooppunt vertelden ze ons daar dat we niet het product 'nestverlaters' hebben aangeduid en dat dit nadien ook niet meer mogelijk was te veranderen(!?) Na heel wat onderhandelen werd ons een aanbod gedaan om €60 te betalen voor de komende 6 maand. Niet goed weten wat doen hebben we hier uiteindelijk mee ingestemd. Enkele weken later vertellen we onze situatie aan een kennis die bij telenet werkt en die wist ons te zeggen dat wij bij de bestelling wel degelijk het juiste product hebben aangekruist, maar dat ze de promotie eerder wat verdoken willen houden. Hierdoor voelen we ons opgelicht en willen we graag dat dit verder kan worden bekeken. Mvg Thomas


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform