Terug

Promotie niet toegepast

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. W.

Naar: AH - Albert Heijn

23/04/2024

Beste,Het valt op dat de promotie niet wordt toegekend en je de volle pot betaald. Dit is reeds meermaals gebeurd in de AH te Hechtel. Er staat iemand om je te controleren of je alles scant maar als de promo er niet is afgegaan moet je naar de service desk. Omdat het al meer dan 3 keer is voor gekomen en ik zelf al eens mee ben ingetrokken in de winkel om het zelf te moeten bewijzen, er telkens discusie ontstaat tussen de medewerkers ben ik dit moe en gefustreerd. Toen ik vroeg om de manager te spreken krijg ik als antwoord die is al naar huis, de assistent ook en de onderassistente mss ook. Als ik mij niet vergis was het Laura (tatoe's op de vingers). Zij droeg geen badge, dus vroeg ik aan een medewerker hoe ze noemde. Zij legde mij uit dat het meermaals voorkomt omdat er op maandag de promo's binnen komen Het was zondag, dus een ganse week geen aanpassing gebeurd in de kassa vroeg ik? Toen ik zei en aanwees dat hun verantwoordelijk zijn voor de juiste prijszetting werd ik als intimiterend beschouwd. U mag via de camera sytemen nagaan wat intimiderend was en mij er op aanspreken.De terugbetaling moest uiteindelijk nog door een andere medewerker gebeuren terwijl 'Laura' zei dat ze 'geeriteerd en het moe was' maar dat was niet op mij bedoeld zei ze. Wel liep ze weg en riep hardop MENEER zodat iedereen het aan de kassa het kon horen, en ze was weg, terwijl de andere vriendelijke medewerker mij de geldende promotie vergoede.Laat het duidelijk zijn dat ik geen enkel personeelslid wil viseren. De 'assistent van de assisent was niet echt proffesioneel na de 'MENEER' roep actie. U moet begrijpen dat het al zeker 5 keer is voorgevallen na het controleren van het ticket (thuis) dat de promo er niet is afgegaan. En als je thuis bent rij je daar niet voor terug.Ook heb ik verstaan dat dit geen alleenstaand probleem is en dat er in Nederland AH voor de rechter is gedaagd wegens dit probleem.Wat ik vraag is dat het systeem promotie correct werkt, uw medewerkers een hoop frustratie bespaard samen met de consument. Iedereen een badge draagt en zich niet de fustratie's uitwerkt op de klant van een slecht erkend promosysteem.Met vriendelijke groet,P.

Berichten (5)

AH - Albert Heijn

Naar: P. W.

23/04/2024

Beste heer/mevrouw,Wij hebben je vraag ontvangen en geregistreerd onder vraagnummer 10982113. We streven ernaar je vraag uiterlijk binnen 3 werkdagen te beantwoorden.Met vriendelijke groet,Albert Heijn klantenserviceWist je dat je op ah.nl/klantenservice veel antwoorden kunt vinden op je vragen?Toch nog vragen? Neem contact met ons op viaChat WhatsApp Facebook Messenger 0800-0305Bezoek ons op www.ah.nl

AH - Albert Heijn

Naar: P. W.

23/04/2024

Beste Pascal,Bedankt voor het contact opnemen. Wij ervaren geen problemen met de bonusacties. Zou je de volgende keer foto's van de kassabonnen kunnen sturen en om welke promotie het gaat dan kunnen wij dit voor je uitzoeken.Met vriendelijke groet,BrianAlbert Heijn klantenserviceToch nog vragen? We helpen je graag verder op ah.nl/klantenserviceBezoek ons op www.ah.nl--------------- Oorspronkelijk bericht --------------- This e-mail (including any attachments) may contain information that is private, confidential, or protected by attorney-client or other privilege. If you received this e-mail in error, please delete it from your system without copying it and notify sender by reply e-mail.ref:!00D0Y01Kh5s.!500070iGjBN:ref

P. W.

Naar: AH - Albert Heijn

24/04/2024

Beste Brian,Dat er geen problemen zijn klopt niet. Zoals vermeld heb ik dit niet de eerste keer aan de hand. Graag de waarheid, of het eindigd zoals in Nederland. En wat met de reactie van uw personeel? Vindt u dat normaal? Ik winkel graag is Appie, maar als het zo verder gaat niet meer.In bijlage het bewijsstuk. Vanaf nu, dien ik tekens klacht in via deze weg omdat ik het gevoel heb dat wij als consument niet au sérieux worden genomen. Spijtig. Met teleurgestelde groetenPascal

AH - Albert Heijn

Naar: P. W.

24/04/2024

Beste heer/mevrouw,Wij hebben je vraag ontvangen en geregistreerd onder vraagnummer 10989494. We streven ernaar je vraag uiterlijk binnen 3 werkdagen te beantwoorden.Met vriendelijke groet,Albert Heijn klantenserviceWist je dat je op ah.nl/klantenservice veel antwoorden kunt vinden op je vragen?Toch nog vragen? Neem contact met ons op viaChat WhatsApp Facebook Messenger 0800-0305Bezoek ons op www.ah.nl

AH - Albert Heijn

Naar: P. W.

25/04/2024

Beste Pascal,Je hebt helaas de afhandeling van je klacht als klantonvriendelijk ervaren. We hebben klantvriendelijkheid en service hoog in het vaandel staan. Dit zijn dan ook belangrijke uitgangspunten in ons beleid. Binnen de organisatie is de supermarktmanager met het verkoopteam verantwoordelijk voor een goede gang van zaken in de winkel.We nemen je klacht zeer serieus en zullen dit melden bij het management-team van de winkel. Hier ontvang je geen terugkoppeling meer over.Hopende je zo voldoende te hebben geïnformeerd. Fijne dag toegewenst!Met vriendelijke groet,NebahatAlbert Heijn klantenserviceToch nog vragen? We helpen je graag verder op ah.nl/klantenserviceBezoek ons op www.ah.nl--------------- Oorspronkelijk bericht --------------- This e-mail (including any attachments) may contain information that is private, confidential, or protected by attorney-client or other privilege. If you received this e-mail in error, please delete it from your system without copying it and notify sender by reply e-mail.ref:!00D0Y01Kh5s.!500070iGuAz:ref


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform