Terug

Promotie niet ontvangen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Verkoop

Klacht

J. V.

Naar: Hubo

10/10/2024

Geachte mevrouw/heer, Klantenkaart: 2062022613956 Op meerdere data heb ik OSB in uw winkel gekocht. Op 26/08 kreeg ik met mijn kortingsbon 15% korting. Daarna heb ik nog 6 keer OSB gekocht en bij controle van mijn kassatickets blijk ik de korting van 15% niet meer te hebben ontvangen. Ik heb hieromtrent reeds gemailt en kreeg te horen dat dit komt door een blockage bij de leverancier. Echter, dit wordt door de klant op geen enkele manier aangegeven aan de klant. Dus ga ik niet akkoord dat we de 15% niet hebben ontvangen. Met andere woorden, de beloofde promotie/korting werd geweigerd en niet verrekend bij mijn aankoop. Ik verzoek u daarom de beloofde promotie/korting te willen toepassen en om binnen de 7 dagen het bedrag van 72.0945 euro op mijn bankrekening te willen storten. In bijlage tref je samenvatting van aankopen aan. Uiteraard heb ik nog alle tickets in mijn bezit, echter ga ik ervan uit dat u ook alle tickets via mijn klantenkaart kunt opzoeken. Jammer dat ik testaankoop moet inschakelen om mijn rechten te verdedigen. Met vriendelijke groet, Bijlagen: overzicht aankopen

Berichten (2)

J. V.

Naar: Hubo

14/10/2024

Beste, Klachtnummer Testaankoop - 11216138 10/10/2024 Geachte mevrouw/heer, Klantenkaart: 2062022613956 Op meerdere data heb ik OSB in uw winkel gekocht. Op 26/08 kreeg ik met mijn kortingsbon 15% korting. Daarna heb ik nog 6 keer OSB gekocht en bij controle van mijn kassatickets blijk ik de korting van 15% niet meer te hebben ontvangen. Ik heb hieromtrent reeds gemailt en kreeg te horen dat dit komt door een blockage bij de leverancier. Echter, dit wordt door de klant op geen enkele manier aangegeven aan de klant. Dus ga ik niet akkoord dat we de 15% niet hebben ontvangen. Met andere woorden, de beloofde promotie/korting werd geweigerd en niet verrekend bij mijn aankoop. Ik verzoek u daarom de beloofde promotie/korting te willen toepassen en om binnen de 7 dagen het bedrag van 72.0945 euro op mijn bankrekening te willen storten. In bijlage tref je samenvatting van aankopen aan. Uiteraard heb ik nog alle tickets in mijn bezit, echter ga ik ervan uit dat u ook alle tickets via mijn klantenkaart kunt opzoeken. Jammer dat ik testaankoop moet inschakelen om mijn rechten te verdedigen. Met vriendelijke groet,

Hubo

Naar: J. V.

15/10/2024

Beste We hebben dit even nagekeken, op deze OSB mag eigenlijk nooit korting worden toegekend aangezien dit een artikel is met een VASTE LAGE PRIJS en deze artikelen zijn uitgesloten van korting, bij de 1e aankoop heeft een jobstudent deze korting toch verkeerdelijk toegekend. Dit staat ook vermeld op alle onze bons. Hubo Lebbeke is echter bereid een commerciële geste te doen en de klant een tegoedkaart te geven van 50 euro om de klant toch voor een groot deel tegemoet te komen, ook al heeft hij hier eigenlijk geen recht op. In de toekomst zal er ook GEEN korting meer worden toegestaan op artikelen met een vaste lage prijs. De klant kan deze tegoedkaart gaan afhalen op vertoon van deze mail ter staving. Wij hopen hiermee deze klant toch nog tevreden kunnen stellen. Voor ons wordt dit dossier dan ook afgesloten. Met vriendelijke groeten Katrin Hubo Klantendienst Service Clientèle Hubo +32 3 300 22 02 contact@hubo.be --------------------


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform