Beste,
Klachtnummer Testaankoop - 11216138
10/10/2024
Geachte mevrouw/heer,
Klantenkaart: 2062022613956
Op meerdere data heb ik OSB in uw winkel gekocht. Op 26/08 kreeg ik met mijn kortingsbon 15% korting. Daarna heb ik nog 6 keer OSB gekocht en bij controle van mijn kassatickets blijk ik de korting van 15% niet meer te hebben ontvangen. Ik heb hieromtrent reeds gemailt en kreeg te horen dat dit komt door een blockage bij de leverancier. Echter, dit wordt door de klant op geen enkele manier aangegeven aan de klant. Dus ga ik niet akkoord dat we de 15% niet hebben ontvangen.
Met andere woorden, de beloofde promotie/korting werd geweigerd en niet verrekend bij mijn aankoop.
Ik verzoek u daarom de beloofde promotie/korting te willen toepassen en om binnen de 7 dagen het bedrag van 72.0945 euro op mijn bankrekening te willen storten.
In bijlage tref je samenvatting van aankopen aan. Uiteraard heb ik nog alle tickets in mijn bezit, echter ga ik ervan uit dat u ook alle tickets via mijn klantenkaart kunt opzoeken.
Jammer dat ik testaankoop moet inschakelen om mijn rechten te verdedigen.
Met vriendelijke groet,